در برخی از آرایشگاه‌های زنانه کرج اقداماتی انجام می‌َشود که نیاز به تخصص پزشکی دارد،‌ اما این اقدامات را کارگران و آرایشگران بی‌تجربه زن و آنهم به صورت غیر بهداشتی انجام می‌دادند.
کد خبر: ۱۲۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 03 November 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی ماه‌های اخیر و با افزایش تخلف در آرایشگاه‌ زنانه استان البرز، طرح‌هایی با هدف کنترل این واحدهای صنفی در دستور کار قرار گرفت.

خبرنگار تابناک شنید که با بازرسی از برخی از این واحدها، تخلفاتی مشاهده شده که آسیب جدی به سلامت مشتریان که تماما زنان و دختران جوان هستند، وارد می‌کند.
بر اساس این گزارش، در برخی از آرایشگاه‌های زنانه کرج اقداماتی انجام می‌َشود که نیاز به تخصص پزشکی دارد،‌ اما این اقدامات را کارگران و آرایشگران بی‌تجربه زن و آنهم به صورت غیر بهداشتی انجام می‌دادند.
پرداختن به اموری چون خالکوبی، پاک کردن جوش‌های صورت و الکترولیز و لیزر درمانی، کاشت مو و ترمیم ابرو از جمله این موارد است.
متاسفانه در آرایشگاه‌های زنانه به دلیل اینکه مشتریان تاکید دارند که محیطی سرپوشیده و درب‌بسته باشد، تخلفات از چشم بازرسان در اکثر موارد مخفی می‌مانند.
با این وجود طرحی‌ با هدف بازدید ضربتی و سرزده از آرایشگاه‌های زنانه در استان البرز در دستور کار قرار گرفته و طی یک ماه اخیر تعدادی از این واحدها توقیف شده‌اند.
از جمله آنکه امروز اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز اعلام کرد که در ادامه روند بازرسی از آرایشگاه‌های زنانه در کلانشهر کرج دو آرایشگاه دیگر را به دلیل تخلفات متعدد پلمب کرد.

بر اساس این گزارش، فراوانی تخلفاتی شامل گرانفروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین تخلف تداخل صنفی و انجام اموری که نیاز به تخصص پزشکی دارد مانند انجام خالکوبی، پاک کردن جوش‌های صورت و الکترولیز و لیزر درمانی، کاشت مو و ترمیم ابرو و ... که این روزها در اکثر آرایشگاه‌های زنانه شاهد آن هستیم باعث شده تا بازرسی‌ها به قوت خود باقی بماند و در تمام سطح شهر و حتی در استان ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار