فرماندار چرداول گفت:
بر اساس برآوردهای اولیه تاکنون سیل 530 میلیارد ریال به این شهرستان خسارت وارد کرده است.
کد خبر: ۱۲۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 04 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، فرماندار چرداول گفت: بر اساس برآوردهای اولیه تاکنون سیل 530 میلیارد ریال به این شهرستان خسارت وارد کرده است.

«پرویز کولانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: بارش‌های بی‌سابقه باران در طول هفته گذشته و ایجاد سیلاب به تأسیسات و زیرساخت‌های شهرستان چرداول به‌ویژه به زمین‌های کشاورزی، ابنیه، راه‌های عشایری و روستایی، تأسیسات شهری و روستایی، منازل مسکونی و تجاری و پل‌ها خسارت‌های فراوانی وارد کرده است.

وی با بیان این‌که بر اساس بررسی‌های اولیه توسط دستگاه‌های مرتبط تاکنون میزان خسارت و آسیب‌های ناشی از باران و سیلاب اواخر هفته گذشته در این شهرستان 530 میلیارد ریال بوده است، افزود: در این سیلاب‌ها بیشترین آسیب به زمین‌های کشاورزی و شالیزارها وارد شده که کارشناسان فنی از امروز پیگیر برآورد میزان خسارت وارده هستند تا پس از انجام کارهای کارشناسی، میزان نهایی خسارت به مدیریت بحران استان ایلام اعلام شود.

کولانی خاطرنشان کرد: همه راه‌های مواصلاتی و روستایی در این شهرستان باز است و رفت‌وآمد در آن جریان دارد اما شبکه آب روستاهای چم قوله، چشم کبود، غریب، هلسم و پله کبود قطع است.

فرماندار چرداول تصریح کرد: نیروهای امدادی و خدماتی هم‌اینک در این مناطق مستقر هستند تا در اسرع وقت مشکل آب آشامیدنی این روستاها برطرف شود البته مناطق شهری و روستاهای شهرستان مشکلی از بابت قطع آب، برق، گاز و تلفن ندارند.

وی گفت: کمیته ارزیابی خسارت در این شهرستان فعالیت خود را از امروز آغاز کرده و نتیجه بررسی‌ها و بازدیدهای فنی در اسرع وقت به مدیریت بحران استان ایلام اعلام می‌شود.

فرماندار چرداول با تقدیر از همراهی و همکاری مردم و نهادهای خدماتی و اعضای ستاد بحران در راستای خدمت‌رسانی مناسب به مردم در طول هفته گذشته گفت: با توجه به بارندگی‌های پیش‌رو در هفته جاری تمهیدات لازم فراهم‌شده و دستگاه‌های عضو ستاد بحران آماده‌باش هستند./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار