فرماندار آبدانان گفت:
وحدت ملت و اقتدار رهبری انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در روز 13 آبان، هیمنه دروغین امریکا را متلاشی کرد.
کد خبر: ۱۲۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 04 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار آبدانان گفت: وحدت ملت و اقتدار رهبری انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در روز 13 آبان، هیمنه دروغین امریکا را متلاشی کرد.
مجید عسگری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برابر آموزه های سرنوشت ساز امام راحل، امریکا نماد بی صداقتی در عالم و شیطان بزرگ است که باعث همه نا به سامانی های جهان بشریت شده است.
وی 13 آبان را یادگار شیرین حضرت امام راحل و مظهر شجاعت و شهامت جوانان غیور و دشمن ستیز ایران اسلامی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران ضامن حیات سیاسی و قدرت و توانمندی جهان اسلام است و حضور افتخار آمیز این نظام الهی در عرصه های مهم داد و ستدهای جهانی، مایه مباهات و غرور ملت های محروم و مظلوم عالم است.
فرماندار آبدانان ضمن دعوت از همه قشرهای مردمی برای شرکت در یوم الله 13 آبان اظهار کرد: هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری و سیاست های جامع وعقلانی رییس جمهوری، ایران و نظام جمهوری اسلامی را سربلند و به مرکز ثقل و تکیه گاه ملت های آزدای خواه جهان تبدیل کرده است.
عسگری با تاکید بر حفظ اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تکریم مقام و منزلت شهدا و خانواده های معظم شهدا گفت: تعاملات بین المللی دولت تدبیر و امید و مشارکت و موقعیت شناسی ملت ایران، آینده روشن و امید بخشی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترسیم کرده است.

** نماینده حوزه جنوب استان ایلام مردم را به شرکت در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی، مردم استان ایلام را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز 13 آبان دعوت کرد.
علی محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حضور حماسی مردم شهید پروراستان در میادین مختلف و شهامت و شجاعت بلند و افق امید آفرین آنان، بهترین پاسدار و با صداقت ترین اهرم نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل مستکبران جهان است.
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، 13 آبان را نقطه عطفی در روند تثبیت نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: فرایند مذاکرات ایران با گروه 1+5 در جریان پروسه هسته ای، برتری فن چانه زنی و جایگاه راهبردی ایران اسلامی را در افکار عمومی و وجدانهای بیدارعالم به اثبات رساند.
نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال و آزادی و تعالی و توسعه متوازن ایران اسلامی و آرامش و امنیت حاکم بر کشور، مدیون هوشیاری و مشارکت مردم و آمادگی و بیداری نیروهای مسلح کشور است که همه باید قدردان و شاکر این نعمت بزرگ ملی باشند.
احمدی 13 آبان را نما جنایات و حیله گری امریکا دانست و یاد آور شد: شرکت آگاهانه در راهپیمایی این روز تاریخی، پافشاری بر ارزش های انقلاب اسلامی و اعلام تنفر و انزجار از ظلم، کفر و قتل و خون ریزی و اقدام های وحشیانه تروریست ها در سراسر جهان است./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار