فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام بر لزوم استفاده از تجربیات بازنشستگان ناجا تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 04 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام بر لزوم استفاده از تجربیات بازنشستگان ناجا تاکید کرد.

سردار علی دولتی ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ساختمان جدید اداری کانون بازنشستگان انتظامی استان ایلام با حضور جمعی از مسئولان محلی اظهار داشت: در واقع هرچه از بازنشستگان تقدیر شود می‌توان به سایر کارکنان و شاغلان در دستگاه‌های اجرایی انگیزه خدمت داد.

خبرگزاری فارس گزارش داد، وی با بیان اینکه بازنشستگی، محصولی از کار و تلاش دلسوزانه است، تصریح کرد: اینکه بازنشستگان بعد از ورود به عرصه پر افتخار بازنشستگی هنوز هم به سازمان خود تعلق خاطر داشته و از خدمت در آن به نیکی یاد می‌کنند نشان دهنده این حقیقت است که در زمان اشتغال در آن سازمان نیز با تمام توان و با تعلق خاطر فراوان برای ارائه خدمت در آن سازمان تلاش می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بازنشستگی را یک افتخار بزرگ دانست و تصریح کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا از خدمات و تلاش‌های بازنشستگان در دوران خدمت به نحو مطلوب و مقتضی تقدیر و تشکر به عمل آید و از تجربه‌ها و اندوخته‌های این عزیزان به نحو مناسب استفاده لازم انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه فرد بازنشسته، عنصر مهم تجربه است، گفت: تجربه بازنشستگان میراث ارزشمندی برای جامعه است و استفاده از تجربه بازنشستگان بهترین فرصت برای تسریع در توسعه و پیشرفت استان است.

دولتی با اشاره به جایگاه و مقام بازنشستگان اظهار داشت: بازنشسته، فردی سرشار از تجربه و محصولی از کار و تلاش دلسوزانه است.

وی افزود: بازنشستگان دارای کوله‌باری از تجربه، فکر و اندیشه هستند و باید از تجربیات آنها نهایت استفاده شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن تاکید بر اینکه باید نگاه جامعه نسبت به بازنشستگان به عنوان فردی با تجربه فراوان باشد، گفت: در نظام اعتقادی و اسلامی مقوله‌ای با عنوان بازنشستگی معنی ندارد و انسان در طول حیات و زندگی در قبال خود و جامعه مسئول است.

وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از تجربیات بازنشستگان تصریح کرد: بازنشستگان کوله‌بار تجربه خود را به گران‌ترین قیمت ممکن به دست آورده‌اند و باید امکانی فراهم شود که این تجربه‌ها به بهترین شیوه به جوانان منتقل شود.

گفتنی است، کلنگ ساختمان اداری کانون بازنشستگان فرماندهی انتظامی استان ایلام در زمینی به مساحت 700 متر مربع  و در دوطبقه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در محوطه ستاد انتظامی شهرستان ایلام به زمین زده شد./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار