مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از قطعی بودن وارد آمدن 170 میلیارد تومان خسارت در سیل اخیر به استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 07 November 2015
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از قطعی بودن وارد آمدن 170 میلیارد تومان خسارت در سیل اخیر به استان خبر داد.

حسین باباجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: تاکنون 170 میلیارد تومان از خسارات سیل اخیر استان در بررسی‌های کارشناسی قطعی شده و کارهای کارشناسی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در برآورد اولیه 200 میلیارد تومان خسارت برای استان پیش‌بینی شده بود، تاکید کرد: بعید است رقم خسارت از این میزان بیشتر شود.

به گفته این مسئول بخش کشاورزی و بخش راه هریک با حدود 30 میلیارد تومان، بیشترین بخش‌هایی بود که در سیل اخیر استان خسارت دیدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: در بخش‌های مختلف دیگر مانند زیرساخت‌های شهری، توزیع برق، خطوط آب و فاضلاب و ... نیز خسارت داشتیم.

باباجانی در خصوص پرداخت خسارت سیل نیز خاطرنشان کرد: در بازدیدی که معاون سازمان مدیریت بحران از مناطق سیل زده استان داشتند مقرر شد اقدامات لازم برای پرداخت خسارت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مکاتبه‌ای به امضای استاندار کرمانشاه با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صورت گرفته، ادامه داد: در حال انجام مراحل اداری کار هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه عنوان کرد:این خسارات بر اساس تصمیم کشور به شکل‌های مختلف پرداخت خواهد شد. بعنوان مثال برای بخش راه وزارت راه تسهیلات خواهد داد و یا برای بخش کشاورزی هم از صندوق بیمه کشاورزی به کشاورزان کمک خواهد شد یا اگر وامی برای کار کشاورزی در نظر گرفته باشند، مهلتی برای بازپرداخت به آنها داده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار