بیشترین میزان بارش باران طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان از شهر سرابله با 38 میلی متر گزارش شده است.
کد خبر: ۱۲۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 10 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار چرداول گفت: بیشترین میزان بارش باران طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان از شهر سرابله با 38 میلی متر گزارش شده است.
پرویز کولانی بااعلام این خبراظهار کرد: در پی اعلام ستاد بحران و هواشناسی استان ایلام مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان و احتمال آبگرفتگی معابر و سیل ستاد بحران این شهرستان در آماده باش کامل قرار گرفت و تمام گروه های راهداری و شهری در راه های مواصلاتی و محله های شهری که احتمال وقوع هر گونه حادثه ای را می داد، مستقر شده اند.
وی افزود: میزان بارش باران در شهرستان چرداول به ترتیب در سرابله 38 میلی متر، شباب 36 میلی متر، آسمان آباد 25 میلی متر، زاگرس 19 میلی متر و هلیلان 17 میلی متر بوده است.
کولانی یادآور شد: با توجه به بارش باران در طول 24 ساعت گذشته 2 مورد آبگرفتگی معابر در سطح شهر سرابله رخ داد که با حضور نیروهای شهرداری و راهداری مشکل آبگرفتگی حل شد و همچنین 2 مورد ریزش کوه در جاده ارتباطی حمیل - ایلام گزارش شد که با حضور به موقع نیروهای راهداری و پاکسازی جاده در سریع ترین زمان ارتباط در این مسیر در جریان است.
وی تاکید کرد: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر بارش باران تا روز چهارشنبه تمام بخشداران و شهرداران در این مدت در بخش های مرکزی، هلیلان ، شباب و زاگرس با تمام امکانات در حالت آماده باش کامل قرار دارند و هم اینک آب، برق، گاز و تلفن در این شهرستان برقرار است و مشکلی وجود ندارد.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله دارای چهار بخش و پنج شهر و 142 روستا است./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار