محمد باقر زهرایی رئیس حراست مرکزی سازمان صدا وسیما در پی سفرهای استانی خود در مرکز آذربایجان غربی حضور یافت و باشرکت در جلسه شورای مدیران این مرکز و ابلاغ سلام دکتر اسرافراز ریاست سازمان صدا وسیما و تقدیر از تلاشهای صورت گرفته ، بر ضرورت همدلی ، صیانت از نیروی انسانی و حفظ تعامل با سازمانها تاکید نمود .
کد خبر: ۱۲۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 10 November 2015

تابناک آذربایجان غربی: رئیس حراست مرکزی سازمان در جلسه شورای مدیران مرکز با تبیین و تشریح وظایف اصلی حراست در سازمان گفت : با توجه به شرایط و جایگاه خاص این استان وهم مرز بودن آن با سه کشور و نیز تنوع قومیتی ، اقدامات قابل توجهی از حیث ایجاد وحدت در بین اقوام انجام پذیرفته است.

زهرایی مقابله با تهدیدات ، تعامل و همکاری را رویکرد اصلی مجموعه حراست برشمرد و یاد آورشد :رسانه ملی در صحنه نبرد عظیم و درگیری ناخواسته ای قراردارد که این عرصه همان جنگ نرم نظام سلطه می باشد .

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار مدیران رسانه ملی ، صدا وسیما را قرارگاه مقدم و فعال مقابله با جنگ نرم برشمرد و یاد آور شد : این قرارگاه نیاز به جانفشانی و تلاش شبانه روزی برای مقابله با تهدیدات و هجمه های دشمنان دارد .

رئیس حراست سازمان با مهم برشمردن صرفه جویی در همه ابعاد و بخش ها و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود را بسیار مهم و ضروری دانسته و برلزوم رعایت اصل صرفه جویی و کار مضاعف بعنوان برون رفت از چالشهای موجود تاکید کرد.

مهندس مجرد مدیر کل مرکز آذربایجان غربی در این جلسه ضمن خیر مقدم ، گزارش از موقعیت استراتژیک ، تنوع قومیتی و زبانی استان و نیز اهم اقدامات و فعالیت های انجام شده در مرکز بویژه درحوزه های برنامه سازی ارائه نمود و به توفیقات مرکز در بخش پوشش و افزایش ظرفیت مرکز درحوزه برنامه سازی اشاره کرد و گفت : این تلاشها تا حصول کامل مطالبات سازمانی و تحقق منویات مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت.

رئیس حراست مرکزی سازمان در ادامه با تنی چند از مسئولان استانی دیدار و گفتگو کرد . زهرایی در این دیدار ها با ابلاغ سلام ریاست سازمان صدا وسیما در دیدار با فرمانده سپاه شهدای استان ، سپاه و صدا وسیما را دو بازوی مستحکم نظام بر شمرد و گفت : آرامش و امنیت امروز کشور مرهون تعامل این دو نهاد می باشد.

سردار خرم نیز این دو نهاد را یک مجموعه درهم تنیده برشمرد و بر ادامه همکاری تاکید نمود .

سردار اصلانی فرمانده انتظامی استان نیز تعامل رسانه استانی با نیروی انتظامی را بسیار مطلوب توصیف کرد و گفت : بسیاری از موفقیت های نیروی انتظامی مرهون مساعدت رسانه استانی بوده است .

سعادت استاندار آذربایجان غربی نیز در دیدار جداگانه ای انعکاس عملکرد دولت در استان ها را از اهداف صدا و سیما بر شمرد و افزود : همکاری با رسانه استانی در راستای پیگیری مطالبات مردمی بطور مستمر باید ادامه یابد .

زهرایی نیز در دیدار با استاندار آذربایجان غربی گفت : این استان از ظرفیت های بالقوه بسیاری در زمینه های مختلف برخوردار است و انتظار می رود در راستای تقویت هرچه بیشتر شبکه استانی پشتیبانی و مساعدت لازم از سوی استانداری به عمل آید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار