پس از تهران:
سرپرست هیات قایقرانی خراسان رضوی از راه اندازی رشته قایقرانی اسلالوم در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 11 November 2015
علیرضا ارزانی افزود: مشهد پس از تهران دومین شهری است که این رشته ورزشی در آن راه اندازی می شود.

وی گفت: هم اکنون زیرساخت های اولیه برای راه اندازی این رشته نظیر قایق و پارو اسلالوم در خراسان رضوی توسط فدراسیون قایقرانی در حال تامین است و به زودی این رشته در استان فعال خواهد شد.

ارزانی ادامه داد: اسلالوم از رشته های جدید و پرطرفدار قایقرانی در جهان است و با راه اندازی آن رشته قایقرانی در این استان متحول خواهد شد.

وی با اشاره به وجود یک مربی و داور زن رشته اسلالوم در مشهد گفت: براساس رایزنی های انجام شده با فدراسیون در اولین دوره برگزاری مربیگری رشته اسلالوم در بخش مردان یک قایقران از این استان به این دوره اعزام خواهد شد.

سرپرست هیات قایقرانی خراسان رضوی از اجرای طرح استعدادیابی در رشته قایقرانی این استان خبر داد و افزود: در مرحله اول 58 نفر در فریمان شناسایی و تحت آموزش قرار گرفتند.

ارزانی با بیان اینکه استعدادیابی باید از دبستان آغاز شود اظهار کرد: طبق رایزنی های انجام شده با آموزش و پرورش خراسان رضوی استعدادیابی این رشته در مدارس استان انجام خواهد شد.

هم اکنون 30 قایقران در بخش زنان و مردان در استان خراسان رضوی به صورت حرفه ای فعالیت می کنند.

اسلالوم از رشته های قایقرانی المپیکی است که در آن مهارت و قدرت ورزشکاران در آب های خروشان از عوامل تعیین کننده برای شرکت در مسابقات این رشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار