معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آمار عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از 18 آبان تا ساعت 8 صبح امروز اظهارکرد: امدادگران جمعیت در این مدت به 3600 تن امدادرسانی کرده و 170 نفر را نیز اسکان اضطراری دادند.
کد خبر: ۱۲۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 12 November 2015
به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، حسین درویشی در خصوص عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از 18 آبان ماه تا ساعت 8 صبح امروز (پنجشنبه) گفت: در این مدت 10 استان ایلام، کرمانشاه، لرستان، بوشهر، خراسان رضوی، فارس، قزوین، کرمان، هرمزگان و یزد در 57 شهرستان و همچنین در جزیره کیش متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند.
 
وی افزود: علاوه بر 57 شهرستان مذکور، 133 شهر، روستا و منطقه نیز بر اثر این سیل و آبگرفتگی آسیب دیده‌اند.
 
معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر یادآور شد: تا ساعت 8 صبح امروز به 3600 نفر از هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شده است و 170 تن نیز اسکان اضطراری داده شدند؛ علاوه بر آن 7 تن به مناطق امن انتقال داده شده و 4 نفر نیز در سیل شهرستان تایباد مفقود شده‌اند.
 
به گفته وی، به وسیله دستگاه های موتورپمپ و لجن کش از 200 واحد مسکونی تخلیه آب انجام شد.
 
به گزارش روابط عمومی هلال احمر؛ درویشی همچنین با بیان اینکه در جریان این سیل و آبگرفتگی به 21 مصدوم امدادرسانی شده است، افزود: 14 نفر درمان سرپایی شده و 7 تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار