مشاور عالی استاندار کرمانشاه بر لزوم تقویت پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت: طی 2 سال اخیر بیشتر به پدافند غیرعامل توجه شده است.
کد خبر: ۱۲۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 14 November 2015
مشاور عالی استاندار کرمانشاه بر لزوم تقویت پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت: طی 2 سال اخیر بیشتر به پدافند غیرعامل توجه شده است.

جعفر همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه ایران یکی از قدرت‌های نظامی مطرح در دنیا است، اظهار کرد: به همان اندازه که در پدافند عامل قوی هستیم باید آن را تقویت کنیم.

وی افزود: زمانی که بتوانیم آسیب‌پذیری خود را در مقابل حملات دشمن و حوادث طبیعی به حداقل برسانیم، می‌توانیم ادعا کنیم که در پدافند غیرعامل موفق عمل کرده‌ایم.

همتی با بیان اینکه طی دو سال اخیر بیشتر به پدافند غیرعامل توجه شده است، اضافه کرد: در این حوزه شروع خوبی داشته‌ایم و در صورتی که جدی به آن بپردازیم می‌توانیم به نتیجه مطلوبی برسیم.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه به قدرت دفاعی ایران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در پدافند عامل جزء قدرت‌های برتر دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از سیستم‌های کشور آسیب‌پذیر هستند، ادامه داد: باید به سمتی حرکت کنیم که آمادگی رویارویی با دشمن را داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: در این دوران مشکلات بسیاری را تجربه کردیم که نشان دهنده لزوم تقویت پدافند غیرعامل است.

همتی با اشاره به مرزی بودن استان کرمانشاه گفت: ایجاد آمادگی و تقویت حوزه پدافند غیرعامل فقط مختص دوران جنگ نیست، بلکه باید برای به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی و غیرمترقبه نیز آماده باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار