یک مربی بوکس دخالت‌های بی‌مورد در امور هیئت بوکس استان را دلیل ناکامی تیم بوکس کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور دانست.
کد خبر: ۱۲۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 14 November 2015
یک مربی بوکس دخالت‌های بی‌مورد در امور هیئت بوکس استان را دلیل ناکامی تیم بوکس کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور دانست.

رضا مهدی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، دخالت‌های اداره ورزش در امور هیئت بوکس را علت ناکامی تیم بوکس کرمانشاه در رقابت‌های قهرمانی کشور دانست.

مهدی‌پور بیان داشت: تیم بوکس کرمانشاه می‌توانست با ترکیب بهتر و قدرتمندتر در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت ،اما با کج‌سلیقگی برخی آقایان تیم کرمانشاه با ترکیب ضعیف در این مسابقات شرکت کرد.

وی با اشاره به دلایل حضور بوکسورهای مطرح کرمانشاه در تیم‌های دیگر در رقابت‌های قهرمانی کشور، گفت: اینکه گفته می‌شود بوکسورهای کرمانشاه به‌خاطر مسائل مالی برای استان‌های دیگر بازی کرده‌اند، به هیچ وجه صحت ندارد.

به گفته این کارشناس بوکس، آرمین حسینی یکی از بهترین بوکسورهای استان که از شانس زیادی هم برای کسب مدال برخوردار بود را به خانه بوکس راه ندادند و به همین خاطر مجبور شد از تیم کرمانشاه جدا شود.

مهدی‌پور افزود: گل آرا، مظاهری، نجفی، صفری، دژن و الله‌کرمی به‌عنوان بهترین بوکسورهای کرمانشاه ترجیح دادند برای استان بازی نکنند! آیا این موضوع را می‌توان توجیه کرد؟ چرا مدام می‌گوییم بوکسورها از کرمانشاه مهاجرت کرده‌اند؟

این مربی بوکس تصریح کرد: واقعیت را باید شرح بدهیم تا مردم بدانند در بوکس کرمانشاه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و برخی مسائل موجب شد بوکسورهای مطرح مجبور به مهاجرت از کرمانشاه شوند وگرنه هرگز این کار را انجام نمی‌دادند.

وی با بیان اینکه رئیس هیئت بوکس در ناکامی‌های اخیر مقصر نیست، تاکید کرد: من اعتقاد دارم وی در ناکامی‌های بوکس نقشی دارد، زیرا از این شته شناخت کافی ندارد.

دبیر سابق هیئت بوکس استان کرمانشاه بیان داشت: دخالت‌های بی‌مورد در امور هیئت بوکس این رشته را با ناکامی و شکست روبه‌رو کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار