کد خبر: ۱۲۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲ 14 November 2015

فرمانده انتظامي استان ايلام با بيان اينکه توجه به معيشت کارکنان سبب ارتقاي انگيزه و کيفيت خدمات مي شود تصريح کرد: توجه به وضعيت معيشت کارکنان در دستور کار است.

به گزارش تابناک ایلام،سردار "علي دولتي" در مراسم افتتاح فروشگاه مصرف کارکنان انتظامي استان ايلام گفت: توجه و دقت نظر به چارچوب ها و ضوابط قانوني و همچنين توجه به رفاه و معيشت کارکنان در همان ظرف قانوني از جمله نکات قابل تاملي است که مي تواند جايگاه نيروي انتظامي را به جايگاه واقعي خود در سطح استان به عنوان الگويي مناسب برساند.

وي افزود: در راستاي ارتقاء معيشت کارکنان و توجه به فرامين مقام معظم رهبري در زمينه تأمين معيشت کارکنان ناجا، فروشگاه مصرف کارکنان انتظامي استان راه اندازي شد.

سردار دولتي يادآور شد: اين فروشگاه در مساحت 140 متر مربع و با اعتباري بالغ بر يک ميليارد و پانصد ميليون ريال در ستاد فرماندهي انتظامي استان ساخته و راه اندازي شد.

اين مقام مسئول انتظامي خاطرنشان کرد: در اين فروشگاه اقلامي نظير خشکبار، اقلام سوپري و.... به پايين تر از قيمت عمده فروشي در اختيار کارکنان خدوم انتظامي استان قرار مي گيرد .

وي افزود: ساعات کاري اين فروشگاه که در ورودي ستاد انتظامي استان راه اندازي شده است از ساعت 5/7 صبح الي 1700 عصر پذيراي کارکنان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار