رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اردبیل گفت:‌ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده لیگ بیلیارد هر 6 ماه یک بار در استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 14 November 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، یوسف گرجانی عصر امروز در همایش مدیران باشگاه‌های بیلیارد استان اردبیل اظهار داشت:‌ باشگاه‌های بیلیارد در استان اردبیل موظف هستند هر 3 ماه یک مسابقه در داخل باشگاه برگزار کنند تا نفرات برتر برای شرکت در مسابقات شهری انتخاب شده و سپس مسابقات لیگ استانی بیلیارد به میزبانی یکی از باشگاه‌ها برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه استان اردبیل در جدول بیلیارد در کشور مقام بسیار پایینی دارد، افزود: با برگزاری لیگ بیلیارد می‌توانیم رتبه تیم بیلیارد استان اردبیل را تا 10 رده افزایش دهیم.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اردبیل گفت:‌ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده باشگاه‌های بیلیارد در استان اردبیل ساماندهی می‌شود و باشگاه‌های که مجوز نداشته و بعد از تذکر شفاهی و در صورت عدم دریافت مجوز تعطیل می‌شوند.

گرجانی تصریح کرد: یکی از راهکارهای توسعه ورزش بیلیارد در استان اردبیل ترویج این ورزش در مدارس و دانشگاه‌های استان است که در این راستا در صدد هستیم با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان ورزش بیلیارد را توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه برای توسعه ورزش بیلیارد و معرفی قهرمانان در این رشته ورزشی باید میزها و سالن‌های بیلیارد براساس استاندارهای جهانی باشد، اظهار کرد: نیاز است برای تحقق این امر باشگاه‌های بیلیارد همکاری و حمایت‌های لازم را داشته باشند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اردبیل بیان کرد:‌ در صدد هستیم ورود بانوان به ورزش بیلیارد در استان اردبیل را نیز اجرایی کنیم چرا که باید از ظرفیت‌های بانوان برای توسعه ورزش بیلیارد استفاده کنیم.

گرجانی افزود: با رایزنی‌های انجام شده بین هیئت بولینگ و بیلیارد با بانک‌ها قرار است وام‌های کم بهره در اختیار مدیران باشگاه‌های بیلیارد قرار گیرد تا زمینه‌ساز توسعه و رشد ورزش بیلیارد در استان باشد.

وی با بیان اینکه جذب اسپانسر برای موفقیت ورزش بیلیارد استان اردبیل نیز یکی از راهکارهای اساسی است، گفت: باید مدیران باشگاه‌های بیلیارد نیز برای توسعه ورزش بیلیارد حمایت‌های مادی و معنوی لازم را داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار