عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه گفت: استعدادهای ورزشی غرب کشور به دلیل کمبود امکانات و برای کسب موفقیت به استان‌های دیگر مهاجرت می‌کند.
کد خبر: ۱۲۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 15 November 2015
عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه گفت: استعدادهای ورزشی غرب کشور به دلیل کمبود امکانات و برای کسب موفقیت به استان‌های دیگر مهاجرت می‌کند.

مصطفی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کرمانشاه، اظهار داشت: مناطق غرب کشور و استان کرمانشاه به دلیل داشتن اقلیم خاص آب و هوایی و کوهستانی بودن دارای مردمی غیور و سخت کوش هستند که این سخت کوشی در امر ورزش با معرفی قهرمانان متعدد در رشته‌های ورزشی نمود یافته است.

اکبری افزود: استانهای غرب کشور از قطب‌های بازیکن سازی در رشته‌های تیمی مثل فوتبال و والیبال و قهرمان سازی  در رشته‌های انفرادی همچون کشتی و قایقرانی محسوب می‌شوند که تمامی این نفرات به دلیل نبود امکانات و عدم تیم‌داری استان‌های متبوع خود در لیگ‌های کشوری به سایر استان‌ها مهاجرت می‌کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه مشکلات اصلی نبود تیمی از استان‌های غربی در لیگ‌های برتر رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال را نبود حمایت مسئولان و اسپانسر ورزشی بیان کرد و گفت: هم اکنون تعداد ورزشکاران کرمانشاهی شاغل در لیگ‌های برتر کشور بسیار زیاد است.

اکبری با بیان اینکه در شرایط موجود معدود تیم‌های ورزشی غرب کشور هم‌چون بعثت با سرمایه شخصی اداره می‌شوند، خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه با وجود پالایشگاه نفت، این شرکت حضوری در ورزش ندارد ولی در لیگ‌های ورزشی به ویژه فوتبال تیم‌های نفتی سایر استان‌ها حضور دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه افزود: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی، ایجاد مراکز استعدادیابی و حمایت همه جانبه از این استعدادها و حضور بخش خصوصی و دولتی برای تیم‌داری در لیگ‌های برتر ورزشی راهکار حفظ قهرمانان مناطق غرب کشور در این استان‌ها است.

اکبری با بیان اینکه در صورت عدم تحقق این موارد روند مهاجرت قهرمانان ورزشی استان‌های غرب کشور ادامه خواهد یافت، بیان کرد: باشگاه بعثت برنامه بلند مدت و میان مدت خود را به تربیت و ارتقاء و پرورش استعدادهای استان قرار داده تا راه را برای علاقه‌مندان به ورزش باز نگه داشته و حضور بخش خصوصی کرمانشاه را در ورزش پررنگ کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار