فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف 145 کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات جداگانه طی 24 ساعت گذشته در غرب استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 16 November 2015
سردار محسن خانچرلی با اشاره به کشف بیش از 145 کیلوگرم تریاک طی 24 ساعته گذشته اظهار داشت: به دنبال تمرکز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران پلیس طی دو عملیات موفق پلیسی در 24 ساعت گذشته، موفق به کشف بیش از 145 کیلوگرم تریاک و دستگیری چند قاچاقچی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به یکی از این عملیات‌ها که در محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان شهریار به اجرا درآمد در تشریح ماجرا گفت:‌ در پی اخبار رسیده مبنی بر قصد انتقال موادمخدر از جنوب کشور به غرب استان تهران، طرح ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی توسط ماموران انتظامی پلیس مبارزه با موادمخدری به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در جریان اجرای این طرح، ماموران با توجه به فعالیت اطلاعاتی انجام شده، موفق شدند یک دستگاه وانت پیکان که حامل مقادیر متنابهی مواد مخدر بود شناسایی کرده و توقیف کنند.

خانچرلی با اشاره به کشف 88 کیلوگرم مواد مخدر از این خودرو از دستگیری یک نفر در این عملیات خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به عملیات دیگری که با همکاری پلیس استان البرز انجام شد در تشریح این عملیات گفت: با توجه به گزارش‌های دریافتی و تایید منابع اطلاعاتی از فعالیت گسترده باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرک سرآسیاب ملارد، ماموران پلیس موفق شدند تا 3 تن از عوامل اصلی این باند را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: به دنبال شناسایی این سه قاچاقچی، ماموران پلیس وارد عمل شده و در فرصت مناسب، عملیات دستگیری را به اجرا درآوردند که در ادامه، بیش از 57 کیلوگرم مواد مخدر از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار