سرمربی تیم شهروند ساری گفت : اگر مسئولان باشگاه شهروند ساری برای ادامه فعالیتم، رضایت ندارند، از سرمربیگری این تیم بدون هیچ ادعایی کناره گیری می کنم.
کد خبر: ۱۳۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 16 November 2015
سید مهدی ابطحی اظهار داشت: تیم شهروند ساری روند رو به رشدی را پشت سر می گذارد و قطع همکاری با کادر فنی در چنین شرایطی هیچ نتیجه ای را برای این تیم به دنبال نخواهد داشت.
وی اضافه کرد: در شرایطی که مدیرعامل تیم برای رضایت هواداران به دنبال تغییر سرمربی تیمشان است، ما نیز هیچ دلخوری از این کار نداشته و دست باشگاه را برای انتخاب سرمربی جدید باز خواهیم گذاشت.
ابطحی افزود : تا نهایی شدن قرارداد سرمربی جدید تیم شهروند ساری ، منتظر خواهم ماند و در صورتی که توافقی با یکی از گزینه های مد نظر مدیران تیم شهروند قطعی شود از تیم کناره گیری می کنم.
وی احتمال برگشت خودش را در صورت به توافق نرسیدن گزینه های مطرح با مدیران تیم شهروند ساری را دور از انتظار ندانست و اظهار داشت : من به عنوان سرمربی تیم برای ادامه همکاری با تیم شهروند ساری مشکلی ندارم و بر این باورم که تیم در وضعیت خوبی قرار گرفته و با خلاصی پنج بازیکن اصلی تیم از مصدومیت روند رو به رشدی را خواهیم داشت.
سرمربی تیم شهروند ساری گفت : در فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال بنا به اصرار مدیرعامل تیم شهروند ساری با این تیم با نصف قرارداد سال قبل ادامه دادم و این نشان می دهد که انگیزه من برای ماندن در تیم شهروند ساری مالی نیست.
وی قرارداد فصل گذشته خود را با تیم شهروند ساری را یک میلیارد و 600 میلیون ریال و قرارداد سال جاری را حدود 700 میلیون ریال اعلام کرد.
سرمربی تیم شهروند ساری از هوداران و تماشاگران این تیم به عنوان بهترین ظرفیت و فرصت در اختیار باشگاه شهروند یاد کرد و گفت: متاسفانه برخی از افراد که با حضورم پایشان از تیم کنده شده به دنبال حاشیه سازی و تحریک برخی تماشاگران رفتند و این شلوغ بازی برخی تماشاگران نیز در مدیران تیم برای تغییر کادر فنی تاثیر گذاشته و به صورت رسمی خواهان جدایی من از تیم شهروند شدند.
ابطحی افزود : تیم شهروند ساری با بازیکنان جوانش به طور قطع در لیگ برتر باقی خواهد ماند و با کار ریشه ای که در تیم انجام شده این تیم آینده خوبی دارد و می تواند در فصل آینده موفق تر از سال جاری باشد.
وی بار دیگر قطع همکاری خودش را با تیم شهروند ساری در صورت تمایل مدیران این باشگاه اعلام کرد و گفت : به میزانی که فعالیت داشتم، دستمزدم را از باشگاه دریافت می کنم.
تیم شهروند ساری در16 بازی رقابت های فوتسال لیگ برتر ایران با 15 امتیاز در رده 12 جدول 14 تیمی این رقابت ها قرار دارد و این تیم هفته جاری میزبان گیتی پسند اصفهان در ساری است.

ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار