رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش از برگزاری مجمع هیئت بدنسازی استان کرمانشاه در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 17 November 2015
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش از برگزاری مجمع هیئت بدنسازی استان کرمانشاه در آینده نزدیک خبر داد.

ناصر پورعلی‌فر‌د امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری مجمع هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: قرار بود مجمع کرمانشاه حدود نهم آبان ماه برگزار شود، اما به‌دلیل شرایط نامناسب جوی نتوانستم در کرمانشاه حضور داشته و به همین علت مجمع لغو شد.

پورعلی‌فرد با اشاره به اینکه تاریخ برگزاری مجمع کماکان مشخص نشده، تاکید کرد: نمی‌توان تاریخ دقیق برگزاری مجمع را اعلام کرد؛ همه چیز برای برگزاری این مجمع آماده شده و ترکیب مجمع کاملا مشخص است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سئوال که آیا ترکیب مجمع تغییر خواهد کرد، گفت: تاکنون هیچ تغییری در ترکیب مجمع صورت نگرفته و احتمال آن نیز کم است.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه امیدواریم در مجمع هیئت کرمانشاه به فرد اصلح رای داده شود، تصریح کرد: امیدوارم اعضای مجمع به فردی که دارای برنامه‌های قوی و منسجم است رای بدهند تا هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه همچون سابق یکی از هیئت‌های قدرتمند ایران باشد.

پورعلی‌فرد با بیان اینکه کرمانشاه از قطب‌های رشته بدنسازی و پرورش اندام ایران است، یادآور شد: ورزشکاران کرمانشاهی همواره در تیم‌های ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران حضور داشته‌اند.

به گفته رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، این استان برای فدراسیون از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مورد حمایت قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار