سفیر پاکستان با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در زمینه پارک‌های علم فناوری فعالیت خوبی داشته خواستار همکاری پارک‌های علم فناوری استان با پاکستان در راستای گسترش مراکز علم فناوری این کشور شد.
کد خبر: ۱۳۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 18 November 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، نورمحمد جادمانی، امروز (27 آبان ماه) در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر تنها یک پارک علم و فناوری مرکزی در دانشگاه تکنولوژی پاکستان داریم که این مرکز از بهترین بستر برای همکاری با پارک علم و فناوری خراسان جنوبی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در حال افزایش پارک‌های علم و فناوری در پاکستان هستیم و دوست داریم تا از تجربیات خراسان جنوبی که در این زمینه پیشرفت خوبی داشته، استفاده کنیم.

سفیر پاکستان با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها یک پارک علم و فناوری در این کشور فعالیت داشته و یک مرکز دیگر در حال احداث است، افزود: با توجه به این که در پاکستان پارک علم و فناوری کم داریم در صورت تمایل خراسان جنوبی نسبت به توافق همکاری در خصوص این امر رایزنی‌های لازم انجام خواهد شد.

جادمانی تصریح کرد: با برگزاری نمایشگاه مشترک بین خراسان جنوبی و پاکستان فرصت خوبی در زمینه‌های IT و تکنولوژی با انجام پیگیری‌های لازم محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علم و فناوری حد و مرز ندارد، خاطر نشان کرد: در بحث ایده‌های جدید و ابتکارات جدید آمادگی داریم در این زمینه همکاری‌های متقابل را گسترش دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار