مدیر تعاون روستایی گیلان خبر داد:
شبکه تعاون روستایی گیلان در راستای اجرای طرح خرید میوه شب عید تاکید وزیر کشاورزی اقدام به عقد قرارداد خرید 600 تن پرتقال و 400 تن سیب مورد نیاز کرده است.
کد خبر: ۱۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸ 12 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، تیمور رنگیدن ظهر امروز در نشست تعاون روستایی استان برنامه‌های ویژه نوروز 94 و نحوه توزیع میوه شب عید را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: در جلسه کمیته راهبردی و تامین و نظارت بازار میوه ویژه ایام نوروز توسط استانداری و سازمان تعاون روستایی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، میادین میوه و تره‌بار، بازرسی و... میزان نیاز میوه سیب و پرتقال ایام نوروز استان برآورد شد.

مدیر تعاون روستایی گیلان با بیان اینکه مقرر شده تا از مبادی تعیین شده میوه حمل و به مراکز شبکه تعاون روستایی استان در 16 شهرستان تحویل داده شود، افزود: شبکه تعاون روستایی گیلان در راستای اجرای طرح خرید میوه شب عید تاکید وزیر کشاورزی اقدام به عقد قرارداد خرید 600 تن پرتقال و 400 تن سیب مورد نیاز کرده است.

وی با بیان اینکه مقدار مذکور میوه از استان‌های مازندران و آذربایجان غربی خریداری شده است، تصریح کرد: این مقدار میوه از مبادی تعیین شده حمل و به مراکز تعیین شده توسط شبکه تعاون روستایی استان در 16 شهرستان تحویل می‌شود.

رنگیدن از آمادگی بالغ بر 40 مرکز در گیلان آماده عرضه این محصولات از تاریخ 24 اسفند خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده در صورت استقبال و نیاز به افزایش محل عرضه، این مراکز در شهرستان‌های پرجمعیت و تردد به دو تا 6 مرکز افزایش یابد.

وی یادآور شد: تعاون روستایی گیلان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با هدف تامین و توزیع میوه نوروزی مقدار یک‌هزار تن سیب و پرتقال مورد نیاز مردم استان را فراهم و آماده توزیع کرده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار