فرمانده سپاه البرز:
اگر در یمن جان هزاران مردم در حملات تروریستی از بین برود مهم نیست حال چگونه است که حمله تروریستی اخیر به فرانسه بیش از این مورد توجه قرار گرفته است؟
کد خبر: ۱۳۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 22 November 2015
به گزارش تابناک – البرز: علی استاد حسینی ظهر امروز  در همایش شکوه هجرت که به منظور تجلیل از جهادگران بسیجی استان در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران کرج برگزار شد، اظهار داشت: دشمن از توان و قدرت نظامی ایران آگاه است و هرگز به خود اجازه حمله به کشور را نخواهد داد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از مهمترین عوامل بازدارنده دشمن وجود 2 هزار گردان بسیجی است.
فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در بیش از پیش به آن توجه داشت تقویت تفکر بسیجی و نهادینه کردن این مهم در بین نسل امروز است.
استادحسینی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس تقویت روحیه بسیجی و ترویج و نهادینه کردن آن در بین نوجوانان و جوانان سبب شد که در جنگ تحمیلی پیروز میدان باشیم و این در حالی بود که لیبرال‌هایی چون بنی صدر و بازرگان این نهاد مردمی را قبول نداشتند و درخواست سازش با دشمن را داشتند.
وی با تأکید بر اینکه روحیه مردم ما با روحیه بسیجی انس گرفته است افزود: امروز نیز برخی از افکار لیبرالی ما را به سازش با دشمن توصیه می کند اما باید گفت که روحیه مردم ما با روحیه بسیجی الفت و انس گرفته است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز ما در قشرهای مختلف بسیجی داریم افزود: بسیج طلاب،‌ بسیج دانشجویی ، بسیج پزشکی و بسیج دانش‌آموزی و ... از قشرهای مختلف بسیج است که مردم با پیوند خود به این نهاد از آرمان‌های این نظام مقدس دفاع می کنند.
استاد حسینی با اشاره به اینکه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیجی یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های ما است افزود: برای دفاع از آرمان های نظام باید در ترویج و نهادینه کردن این تفکر تلاش خود را دو چندان کنیم.
وی راهی که برخی برای سازش با دشمن پیشنهاد می‌کنند به جایی نخواهد رسید و راه دفاع از انقلاب و نظام ترویج تفکر بسیجی است.
فرمانده سپاه استان البرز بیان داشت: امروز دشمنان کار را به جایی را رسانده‌اند که تروریست را به خوب و بد در جامعه تقسیم کرده‌اند، اگر در یمن جان هزاران مردم در حملات تروریستی از بین برود مهم نیست حال چگونه است که حمله تروریستی اخیر به فرانسه بیش از این مورد توجه قرار گرفته است؟
استادحسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آرامش کنونی کشور را مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایثارگری‌های فرزندان و سربازان این مرز و بوم هستیم، افزود: امروز دشمن به دنبال راه نفوذ در بین مردم و به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان است که باید با آگاهی و بصیرت کامل این توطئه دشمنان را نیز از بین ببریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار