فرماندار چرداول گفت: در ایام منتهی به اربعین حسینی، نظارت و کنترل بر عرضه و فروش کالا و خدمات تشدید و با متخلفان و گرانفروشان برابر قانون برخورد جدی می شود.
کد خبر: ۱۳۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲ 22 November 2015
فرماندار چرداول گفت: در ایام منتهی به اربعین حسینی، نظارت و کنترل بر عرضه و فروش کالا و خدمات تشدید و با متخلفان و گرانفروشان برابر قانون برخورد جدی می شود.
به گزارش تابناک ایلام ، پرویز کولانی روز یکشنبه در سومین جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: یک اکیپ دائمی برای کنترل و نظارت بر روند عرضه کالا و خدمات در شهر شباب به عنوان ورودی به استان ایلام تا پایان ایام اربعین مستقر خواهد شد و اگر تخلفی از هر صنفی مشاهده شود برابر قانون برخورد خواهند کرد.
وی با ذکر اینکه شهرستان چرداول اولین ورودی زائران و مسافران عتبات عالیات استان ایلام است افزود: بازار به عنوان پیشانی هر منطقه معرف و نمادی از فرهنگ اسلامی کسب و کار باید متناسب با فرهنگ اصیل استان و شان زایران باشد.
کولانی با بیان اینکه سهل انگاری از متولیان بازار پذیرفتنی نیست تاکید کرد: مهم ترین هدف در این ایام که استان ایلام میزبان و پذیرای میلیونی زائران است رضایتمندی مردم و پرهیز از هرگونه کم فروشی و گرانفروشی است.
وی برنامه های ستاد تنظیم بازار در ایام اربعین را نظارت و بازرسی شبانه روزی بر فعالیت فروشندگان مواد غذایی بویژه کبابی ها و رستوران ها، نظارت بهداشتی بر ذبح دام و طیور توسط شبکه دامپزشکی، نظارت بر اماکن عرضه مواد غذایی و ایستگاه های صلواتی توسط اماکن ناجا و شبکه بهداشت و درمان، ارسال گزارشات روزانه به فرمانداری و مستند سازی از تمام خدمات و کارهای انجام شده و فعالیت و پخت نان در طول روز توسط نانوایی ها با توجه به افزایش سهمیه آرد آنان در این ایام بر شمرد.
شهرستان چرداول در حد فاصلب محور کرمانشاه - ایلام - مهران از مسیرهای اصلی تردد زائران عتبات عالیات عراق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار