بانوی ملی پوش تنیس روی میز گفت: متاسفانه مصدومیت مانع حضورم در مسابقات دسته برتر بانوان که حکم انتخابی تیم ملی داشت، شد.
کد خبر: ۱۳۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ 24 November 2015
بانوی ملی پوش تنیس روی میز گفت: متاسفانه مصدومیت مانع حضورم در مسابقات دسته برتر بانوان که حکم انتخابی تیم ملی داشت، شد.

ندا شهسواری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: متاسفانه با مصدومیتی که از ناحیه مچ پا برای من ایجاد شد و بر اساس دستور پزشک نیاز به استراحت داشتم که در مسابقات دسته برتر بانوان کشور که حکم انتخابی تیم ملی را داشت شرکت نکردم.

شهسواری با بیان اینکه براساس دستور پزشک باید 20 روز از میادین ورزشی دور باشد، افزود: در مسابقات دسته برتر بانوان 12 نفر از برترین ورزشکاران کشور در رشته تنیس روی میز کشور برای رقابت با یکدیگر دعوت شده بودند تا نفرات تیم ملی را تشکیل دهند.

اولین بانوی المپیکی تنیس روی میز کشور در مورد حضور در ترکیب تیم ملی، گفت: کمیته فنی تیم ملی تنیس روی میز در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

شهسواری با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها از حضور او در مسابقات دسته برتر خبر داده بودند، افزود: از چند روز قبل مشخص شده بود که من به‌واسطه مصدومیت در این مسابقات شرکت نخواهم کرد ولی متاسفانه این اشتباه در برخی از رسانه‌های آمده بود.

بانوی ملی پوش تنیس روی میز گفت: آرزوی من در روز تولدم حضور دوباره در بزرگترین رخداد ورزشی جهانی یعنی المپیک برزیل در سال آینده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار