مدیرعامل کانون معلولان توانا استان قزوین گفت: فیلم "قصه یک مرد" به عنوان اثر برگزیده جشنواره بین‌المللی آلبا در نیویورک اکران و پس از داوری رتبه دوم این جشنواره را کسب کرد.
کد خبر: ۱۳۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 24 November 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از تسنیم،  محمدرضا هادی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: فیلم "قصه یک مرد" رتبه دوم جشنواره بین‌المللی آلبا در نیویورک را کسب کرد.

مدیرعامل کانون معلولان توانا استان قزوین افزود: فیلم "قصه یک مرد" مستند زندگی سید محمدموسوی موسس کانون معلولین توانای قزوین بوده که به عنوان اثر برگزیده جشنواره بین‌المللی آلبا در نیویورک اکران و پس از داوری رتبه دوم این جشنواره را کسب کرد.

وی درباره فیلم مستند زندگی یک مرد گفت: قصه یک مرد مستند، روایت‌گر زندگی کارفرمای برتر کشور سیدمحمد موسوی بوده که با توجه به معلولیت خود که توانسته تحولات بزرگی را در حوزه معلولان کشور به وجود آورد، تاجایی که با راه‌اندازی سازمان مردم نهادی همچون کانون معلولین توانا جهت دست‌یابی به اهداف حوزه معلولان و همچنین رفع دغدغه‌های آن‌ها تلاش بسیاری کرده است.

هادی‌پور از جمله مهم‌ترین اهداف کانون معلولین توانای استان قزوین به تغییرنگرش جامعه به معلولان و همچنین فراهم کردن زمینه استغال برای آن‌های اشاره کرد و گفت: کانون معلولین توانا با هدف شناسایی و معرفی توانایی‌های افراد دارای معلولیت به جامعه تشکیل شده که توانسته زمینه اشتغال بیش از 600 برای معلولان استان قزوین فراهم کند.

مدیرعامل کانون معلولان توانا استان قزوین تصریح کرد: فیلم "قصه یک مرد" از میان بیش از هزار اثر فاخر از سراسر جهان داوری شده است که در مرحله نخست بین 20 اثر منتخب قرار گرفته و پس از داورهای نهایی نیز رتبه دوم این جشنواره را کسب کرد.

مستند قصه یک مرد به کارگردانی عطا مهراد و سیاوش جمالی از  از 26 تا 28 اکتبر، برابر با  4 تا 6 آبان ماه در جشنواره فیلم آلبا در نیویورک اکران شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار