استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: تمام تلاشم را برای توسعه استان بکار خواهم گرفت و در این راه هیچ تبعیضی بین نقاط مختلف استان قائل نیستم.
کد خبر: ۱۳۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 28 November 2015
استاندار کرمانشاه گفت: تمام تلاشم را برای توسعه استان بکار خواهم گرفت و در این راه هیچ تبعیضی بین نقاط مختلف استان قائل نیستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر اسدالله رازانی، امروز(7 آذر) در بدو ورود به شهرستان پاوه با حضور در یادمان شهدای پاوه به ایثارگریهای انجام شده در بدو پیروزی انقلاب برای دفع تجاوز ضد انقلاب در این منطقه اشاره کرد و گفت: این جانفشانیها سبب شد پاوه از لوث ضد انقلاب پاک شود و جزو پیکره ایران اسلامی باقی بماند.

رازانی به موقعیت مرزی شهرستان پاوه نیز اشاره کرد و گفت: تمام تلاشم را برای توسعه و رفاه بیشتر مردم این منطقه بکار خواهم گرفت.

وی افزود: عهد بسته ام تمام توانم را برای توسعه استان بکار گیرم و در این راه نیز بدنبال توسعه تمام نقاط استان هستم.

ملاقادر قادری امام جمعه پاوه نیز با اشاره به فتنه ضد انقلاب برای جدا کردن پاوه از ایران اسلامی گفت: با ایستادگی و تلاش مردم و فرماندهی دکتر چمران و با صدور فرمان تاریخی امام(ره) برای نجات پاوه و با تقدیم چندین شهید این آرزوی دشمنان نظام عملی نشد.

وی با اشاره به امنیت و آرامش حاکم در شهرستان پاوه، مردم این شهرستان را مردمانی انقلابی دانست که همواره پشتیبان نظام بوده اند.

وی با بیان اینکه میزان وقوع جرایم در این شهرستان پایین است، خواستار توجه بیشتر مسئولین به این شهرستان شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه از روند ساخت بیمارستان 64 تختخوابی پاوه بازدید کرد و با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل این بیمارستان، گفت: این بیمارستان حداکثر تا تابستان سال آینده باید به بهره برداری برسد.

بیمارستان پاوه با 8500 متر زیربنا در حل ساخت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار