بسته خبری ویژه پلیس استان؛
دستگيری سارق حرفه ای سيم برق با 14 فقره سرقت/ ارائه خدمت رسانی به زائران اربعين حسينی يک مأموريت ملی، مذهبی است/کشف كالای قاچاق 100 ميليونی در شهرستان "روانسر"/ سارق مصالح ساختماني دستگير شد/ برای هيچ زائری، حادثه ترافيکی رخ نداده است
کد خبر: ۱۳۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 04 December 2015
آمادگی پليس راه کرمانشاه برای بازگشت زائرين کربلا

سرهنگ محمد مرادی رئيس پليس راه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبر پليس گفت: با توجه به آغاز بازگشت زائران حسينی پليس راه کرمانشاه عوامل پليس راه در کليه ايستگاه ها و موکب ها سطح استان حضور 24 ساعته دارند.

سرهنگ محمدی افزود: در طول مسير بازگشت زائران به ويژه نقاط حادثه خيز 45 گشت پليس راه به صورت شبانه روز جهت روان سازی ترافيک مستقر هستند.

رئيس پليس راه کرمانشاه جهت جلوگيری از بروز هر گونه اتفاق با توجه به شرايط جوی استان گفت: رانندگان ضمن پرهيز از هرگونه سرعت و سرعت غير مجاز و داشتن صبر و حوصله در طول مسير حتماً پس از دو ساعت رانندگی به مدت 15 دقيقه توقف و استراحت کنند.

توقيف 62 دستگاه خودر و موتورسيکلت متخلف در شهرستان "صحنه"

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پليس، سرهنگ "فرزاد اکبری" فرمانده انتظامی شهرستان صحنه گفت: اجرای طرح ها ارتقاء امنيت اخلاقی و برخورد با رانندگان مزاحم و آلودگی صوتی در اولويت کار پليس اين شهرستان قرار دارد.

اين مقام انتظامی افزود: در اين طرح 40 دستگاه موتورسيکلت و 12 دستگاه خودرو که در سطح شهر برای شهروندان ايجاد مزاحمت می کردند، توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.

سرهنگ اکبری ادامه داد: مأموران پلس آگاهی موفق شدند در اين طرح تعداد 4 نفر شرور سابقه دار، 3 نفر سارق را دستگير کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه با اشاره به جمع آوری 212 دستگاه تجهيزات ضد فرهنگی اظهار داشت: اين طرح ضمن افزايش احساس امنيت در سطح شهرستان، رضايتمندی و خوشحالی شهروندان را در پی داشته است.

دستگيری سارق حرفه ای سيم برق با 14 فقره سرقت

سرهنگ بهروز سرتيپ نيا در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: در پی تعدادی سرقت سيم برق در سطح شهرستان، بررسی موضوع در قرارگاه مبارزه با سرقت به صورت ويژه مورد بررسي قرار گرفت.

اين مقام انتظامی گفت: با انجام کارهای پليسی و گشت زنی های هدفمند در سطح شهر، مأموران کلانتری 11 موفق به شناسايی و دستگيری سارقی در حين سرقت شدند.

وی عنوان کرد: متهم از سارقان حرفه ای بوده که قبلا دستگير و هم اکنون در حال تحمل حبس می باشد که در مرخصی به سر می برده و در حين مرخصی اقدام به سرقت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: متهم در بازجوئی فنی به 9 فقره سرقت سيم برق با همدستی متهم ديگری اقرار کرد.

گفتنی است، شگرد سارق در سرقت به اين شکل بوده که در زمان هايی که در مرخصی بوده که چندين سرقت انجام داده و روز بعد خود را به زندان معرفی کرده است.

سرهنگ سرتيپ نيا گفت: متهم در اجرای دستور مقام قضائی جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهی تحويل داده شد که در بازجوئی فنی ماموران پليس آگاهی نيز به 5 فقره سرقت سيم برق با همدستی متهم ديگر اقرار کرد که همدست وی نيز در در عملياتی دستگير و تحت باز جوئی قرار گرفت.

سرهنگ سرتيپ نيا در خاتمه گفت: متهمان تاکنون به 14 فقره سرقت سيم برق اعتراف کردند که در اجرای دستور مقام قضائی جهت تحقيقات بيشتر در اختيار پليس آگاهي قرار دارند

اسکان زائران اربعين در 70 مکان استان کرمانشاه

سرهنگ عليرضا مرزبانی جانشين انتظامي استان کرمانشاه در بازديد از موکب های اربعين گفت: مسير اصلي تردد زائران در استان، جاده کنگاور به کرمانشاه و سپس اسلام آبادغرب و گيلانغرب است که تدابير لازم براي امنيت، اسکان و راهنمايی مسافران در اين نقاط انجام شده است.

وی ادامه داد: زائرانی که از ساير استان های کشور وارد اين استان شدند در مکان های از پيش تعيين شده که بالغ بر 70 مکان نظير مهمانسراها، نمازخانه ها، مساجد و ... است، اسکان يافتند.

سرهنگ مرزبانی از آمادگی نيروهای عملياتی، پليس راه و يگان ويژه انتظامی کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائران حسينی (ع) خبر داد و افزود: با راه اندازی ايستگاه های پليس، امنيت زائران اربعين در طول مسير تأمين شده است.

وی با اشاره به حضور شبانه روزی پليس راه در مسير حرکت راهيان کربلا، خاطرنشان کرد: از آن جايی که احتمال سنگين شدن بار ترافيکي در جاده های استان در روزهای آتی می رود پليس راه با بسيج تجهيزات و امکانات، نيروی انسانی ضمن روان سازی و کنترل مسيرهای منتهی به مرز مهران با رانندگان متخلف به شدت برخورد می کند.

جانشين انتظامی کرمانشاه همچنين از آمادگی تمام کارکنان ستادي و عملياتی انتظامي کرمانشاه برای خدمت رسانی و تأمين امنيت زائران کربلای معلا تا زمان بازگشت آنها خبر داد.

ارائه خدمت رسانی به زائران اربعين حسينی يک مأموريت ملی، مذهبی است

سرهنگ رضا شيرزادی در بازديد از نيروهای انتظامی شهرستان، مأموريت ساماندهی زائران اربعين حسينی را يک مأموريت ملی و مذهبی دانست و اظهار داشت: برقراری امنيت انتظامی در کنار مردم ياری، بخشی از محورهای اصلی مأموريت انتظامی شهرستان در اربعين حسينی است.

وي در ادامه به حضور داوطلبانه نيروهای پليس افتخاری در اين مأموريت اشاره کرد و بيان داشت: خوشبختانه امروز شاهد هستيم پليس های افتخاری درکنار مأموران انتظامی شهرستان با شور و عشق حسينی در خدمت زائران حضرت اباعبدالله الحسين(ع) هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پايان نتيجه بازديد از موکب های برپاشده در شهرستان را مثبت ارزيابی کرد و عنوان داشت: نيروهای حاضر در اين منطقه به خوبی و با روحيه که عشق و ارادات به سيد الشهداء در چهره هايشان موج می زند مأموريت های خود را انجام می دهند که اين خدمت خود يک عبادت بزرگ در نزد پروردگار است.

کشف كالای قاچاق 100 ميليونی در شهرستان "روانسر"

سرهنگ عزيز الهياری در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق كالا و كسب خبر از منابع و مخبرين مبنی بر اين که تعدادی از افراد قاچاقچی كالا قصد انتقال محموله های قاچاق خود را از استان های همجوار به شهرستان پاوه و جوانرود دارند ، لذا بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي بيان داشت: ماموران در بازرسی از خودرو های عبوری دو هزار و چهارصد كيلوگرم آرد، تعداد 134 عدد كابشن با مارك های خارجی، 24 عدد قابلمه، 18 آرام پز خارجی را كشف و ضبط کردند.

سرهنگ اللهياری گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالاهای مكشوفه حدود 100 ميليون ريال برآورد شده است.

سرهنگ الهياری در خاتمه خاطر نشان کرد: در اين خصوص تعداد سه دستگاه خودرو توقيف و 3 نفر نيز دستگير و در اين خصوص پرونده تشكيل و روانه دادسرا شدند.

سارق مصالح ساختماني دستگير شد

سرهنگ رضا شيرزادی گفت: برابر گزارش کلانتری 26 آزادگان مبنی بر افزايش سرقت مصالح ساختمانی در حوزه استحفاظی، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستورکار پليس قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با اقدامات صورت گرفته و انجام گشت های نامحسوس توسط مأموران، سارقی معتاد و سابقه دار شناسايی و دستگير شد.

سرهنگ شيرزادی گفت: متهم ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما با شگردهای خاص پليسی و ارائه دلائل و مدارک، لب به اعتراف گشود و به 5 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره اعتراف كرد.

اين مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پس از تشکيل پرونده، متهم به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پايان رعايت نکردن نکات ايمنی را مهمترين عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده افراد مشکوک با مرکز فوريت های پليس 110 تماس بگيرند.

امنيت مطلوب در محورهای ورودی و خروجی مسيرهای تردد زائران

سرهنگ بهروز سرتيپ نيا با اشاره به امنيت مطلوب حاکم بر محورهای تردد زائران، گفت: تردد گسترده زائران حضرت اباعبدالله الحسين (ع) از شهرستان اسلام آبادغرب به کربلای معلا در امنيت کامل صورت می گيرد.

وی گفت: اعزام دلسوختگان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) به صورت گسترده از سراسر ايران اسلامی جهت زيارت و حضور در کنگره عظيم اربعين به پايانه مرزی مهران، از شهرستان اسلام آباد غرب انجام می شود و پليس به صورت شبانه روزی در خدمت زائران اربعين حسينی (ع) است.

اين مقام انتظامی بيان داشت: يکی از مهم ترين و اصلی ترين مأموريت های پليس اسلام آباد غرب، موضوع خدمات رسانی به زائران اربعين حسينی هنگام تردد از محور اين شهر است که اقدامات لازم برای رفع مشکلات اين حوزه انجام شده است.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن اسلام آباد غرب در مسير اصلی تردد زائران به شهر مهران برای ارائه خدمات مطلوب و به موقع به زوار در ايام منتهی به اربعين حسينی امسال نياز به همراهی، همکاری و مشارکت مردم و مسئولان بخش های مختلف داريم تا شاهد برگزاری مراسم اربعين با حضور ميليونی مشتاقان در کمال آرامش و امنيت باشيم.

وی از اسقرار ايستگاه پليس در کنار موکب ها به منظور تأمين امنيت انتظامی و ترافيکی خبر داد و گفت: اين ايستگاه ها به صورت شبانه روزی در تأمين امنيت زوار فعال هستند و علاوه بر اسقرار ايستگاه پليس، گشت های ستادی که متشکل از همه کارکنان و پليس های تخصصی است در تأمين امنيت زوار فعاليت دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: پليس آمادگی کامل خود را برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زائران عتبات عاليات اعلام می دارد.

امنيت کامل برای زائران کربلا برقرار است

سردار منوچهر امان اللهی در نشست معاونان و فرماندهان انتظامی استان کرمانشاه در قرارگاه اربعين گفت: با توجه به اينکه مسير حرکت اصلی زائران به سمت مرز مهران از استان کرمانشاه است، تأمين نظم و امنيت زائران سرور و سالار شهيدان کار بسيار پرحجم و سنگينی است که کارکنان انتظامی به خوبی و با از خود گذشتگی توانستند در تأمين نظم و امنيت اين اجتماع بزرگ به خوبی عمل کنند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با اشاره به حجم عظيم حرکت عاشقان ابا عبدالله حسين (ع) در چند روز آينده به همه مسئولان و کارکنان تاکيد کرد: با تمام قوا و آرامش هميشگی در خدمت به زائرين فعال و کوشا باشيد و از هيچ کوششی دريغ نکنيد.

سردار امان اللهی با اشاره به هدف اين قرارگاه که تأمين نظم و امنيت است، گفت: 95 تيم گشت پليس راه با استقرار در مسير حرکت راهيان کربلا نسبت به روان سازی ترافيک و کنترل عبور و مرور خودروها در حال خدمت رسانی هستند.

سردار امان اللهی در پايان خاطر نشان کرد: با استقرار گشت های ثابت و سيار در کنار تمامی زائر سراها و مسيرهای تردد و موکب ها، امنيت کامل برای زائران برقرار شده است.

دستگيری عاملان برداشت غيرمجاز 206 ميليونی از حساب بانکی در "جوانرود"

سرهنگ داريوش محمدی گفت: در پی مراجعه حضوری و شکايت فردی مبن بر مفقوديت کارت عابر بانک و برداشت مبلغ 206 ميليون ريال از حساب بانکی اش، بلافاصله بررسی و پيگيری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ محمدی بيان داشت: مالباخته پس از مراجعه به کلانتری اظهار داشت: در يکی از فروشگاه‌های لوازم صوتی و تصويری بازارچه مرزی اقدام به خريد از طريق دستگاه کارت‌خوان کرده که نيم ساعت پس از خروج از فروشگاه از طريق دريافت پيامک متصل به حسابش متوجه شده که کارت عابر بانکش مفقود و سارق در حال برداشت غيرمجاز از حسابش می باشد، که مأموران کلانتری با راهنمايی فرد مالباخته به فروشگاه مراجعه و پس از بازبينی تصاوير ضبط شده توسط دوربين مدار بسته‌ فروشگاه مشخص شد کارت عابر بانک در داخل مغازه توسط خانمی به سرقت رفته است.

اين مقام انتظامی گفت: پس از بازبينی تصاوير ضبط شده و شناسايی چهره‌ سارق، مأموران بلافاصله اقدام به گشت‌زنی پياده و جستجوی سارق در داخل بازارچه کردند که متهمه را به همراه 3 نفر زن همدستش دستگير و جهت بررسی بيشتر به کلانتری انتقال دادند.

وی گفت: در بازجويی فنی و تحقيقات انجام شده متهمه به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار داشت: مالباخته هنگام خريد از طريق دستگاه کارت‌خوان در داخل فروشگاه با صدای بلند رمز کارت را به فروشنده اعلام کرد که رمز کارت را يادداشت و فورا کارت را سرقت و با مراجعه به مغازه طلافروشي مبلغ 70 ميليون ريال، مغازه لپ تاپ فروشی مبلغ 50 ميليون ريال، فروشگاه موبايل فروشی مبلغ 60 ميليون ريال، همچنين مبلغ 80 ميليون ريال را از طريق کارت به کارت به حساب‌های ديگر انتقال دادم که در مجموع مبلغ 206 ميليون ريال از حساب مالباخته برداشت کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود در ادامه بيان داشت: اموال مکشوفه و متهمان جهت بررسی و تحقيقات بيشتر به پليس آگاهی تحويل داده شدند.

سرهنگ محمدی در مورد بی توجهی بعضی از افراد در حفظ کارت بانکی و اطلاعات حساب بانکيشان هشدار داد و گفت: افراد با رعايت نکردن موارد امنيتی در مورد استفاده از کارت‌های عابربانک و اطلاعات حساب بانکی خود زمينه‌ی برداشت غيرمجاز را برای افراد سودجو فراهم می کنند كه در اين خصوص شهروندان بايد به صورت دوره‌ای رمز کارت خود را تغيير داده و از واگذار نمودن کارت و رمز آن در هنگام خريد از طريق دستگاه‌های کارت‌خوان و اعتماد بی مورد به افراد اجتناب کنند.

برای هيچ زائری، حادثه ترافيکی رخ نداده است

سرهنگ محمد مرادی در تشريح اين خبر، اظهارداشت: هم اکنون ترافيک در جاده های استان نيمه سنگين اما به صورت روان جريان دارد.

وي با اعلام اين که تاکنون برای هيچ زائری حادثه ترافيکی در محورهای استان رخ نداده است، از همه مسافران خواست با توجه به حجم سنگين ترافيکی از عجله و شتاب، همچنين سرعت غير مجاز بپرهيزند.

رئيس پليس راه کرمانشاه در خاتمه گفت: اکيپ های پليس راه با حضور گسترده و شبانه روزی در جاده های مواصلاتی استان به ويژه مسير حرکت زائران در حال خدمت رسانی هستند.

آمادگی پليس شهرستان گيلانغرب برای تأمين امنيت زائران اربعين

سرهنگ محسن ويسی در جلسه قرارگاه اربعين با اشاره به نزديك بودن اربعين حسينی و نيز موقعيت جغرافيايی شهرستان و قرار گرفتن آن در مسير تردد زائران اباعبدالله الحسين (ع)گفت: با بسيج نيروها در سطح شهرستان تلاش می کنيم به نحو احسن از زائران اباعبدالله الحسين(ع) استقبال خوبی داشته باشيم .

وی با اشاره به فرصت باقی مانده به اربعين حسينی، بيان داشت: با تشكيل تيم ها و گشت های انتظامی و كنترل جاده ای، تمام تلاش و همت پليس، سهولت تردد زائران است.

اين مقام انتظامی اظهار داشت: با توجه به اين كه شهرستان گيلانغرب در بخش گواور در مسير زائران اباعبدالله الحسين قرار گرفته و بسياری از زائران حسينی نيز از اين مسير عبور می كنند به همين منظور طرح ويژه انتظامی و ترافيكی اربعين در سطح راه های شهری و برون شهری در حال اجرا است.
سرهنگ ويسی در خاتمه گفت: پليس و يگان های انتظامی بايد در صحنه حضور پررنگ داشته و فعالانه به هدايت انتظامی و رفع مشکلات ترافيکی کاروان های زائران در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان بپردازند.

خدمات رسانی به زوار اربعين مهمترين مأموريت پليس کنگاور

سرهنگ حسين براری در ديدار با پرسنل انتظامی شهرستان ضمن تسليت به مناسبت اربعين حسينی اظهارداشت: خدمات رسانی به زوار اربعين حسينی اصلي ترين مأموريت پليس کنگاور به شمار می آيد، اقدامات لازم برای رفع مشکلات اين حوزه انجام گرفته است.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان کنگاور، در مسير اصلی تردد زائران به مناطق مرزی منتهی به کشور عراق برای ارائه خدمات مطلوب و به موقع به زوار در ايام منتهی به اربعين حسينی امسال نياز به همراهی، همکاری و مشارکت مردم و مسئولان بخش های مختلف داريم تا شاهد برگزاری باشکوه مراسم اربعين با حضور ميليونی مشتاقان در کمال آرامش و امنيت باشيم.

سرهنگ براری درباره تدابير پليس برای کاهش بار ترافيکی درون شهری و برون شهری کنگاور، گفت: تمهيدات لازم در اين خصوص انجام شده و از توان و مشارکت پليس راهور و انتظامی شهرستان به منظور روان سازی ترافيک ايام اربعين در معابر اين شهر استفاده خواهيم کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور همچنين از حضور نيروهای کمکی از مراکز آموزش درجه داری ناجا به منظور همکاری در خصوص بحث ارتقاء امنيت و مقابله با هرگونه مسئله امنيتی خبر داد و گفت: پليس آمادگی کامل خود را برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زائران عتبات عاليات دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار