رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آمل با اشاره به تلاش بی‌نتیجه جست‌وجوی مفقودان حادثه سقوط مینی‌بوس در محور مواصلاتی هراز طی روز چهارم، گفت: همچنان پیکر سه زائر فریدونکناری مفقود است.
کد خبر: ۱۳۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 05 December 2015
به گزارش تابناک مازندران،جمشید نیک‌زاد اظهار کرد: چهارمین روز عملیات جست‌وجوی مفقودان حادثه سقوط مینی‌بوس حامل 18 زائر کربلای حسینی از صبح امروز آغاز شده است.

وی افزود: طی عملیاتی که روز گذشته برای پیدا کردن مفقودان صورت گرفت، پیکر یکی از جان‌باختگان در زیر ریشه درختان گرفتار شده بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل با اشاره به اینکه از نخستین ساعات بروز حادثه در روز چهارشنبه گذشته مصادف با اربعین حسینی کار تجسس آغاز شد، گفت: این عملیات با 13 تیم در محور مواصلاتی هراز ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به تلاش عوامل امداد و نجات از جمعیت هلال‌احمر، سازمان آتش‌نشانی، یک تیم از بخشداری، دهیاران و نیروهای مردمی، تصریح کرد: تاکنون پیکر 9 زائر کربلای حسینی پیدا شده و کار تجسس برای یافتن سه مفقود این حادثه در رودخانه خروشان هراز ادامه دارد.

نیک‌زاد با تأکید بر اینکه در دومین روز فعالیت تیم امداد و نجات جسد یکی از جان‌باختگان این حادثه که شب قبل آن پیدا شده بود، ولی به‌دلیل محاصره در بین ریشه درختان عملیات بیرون کشیدن آن از رودخانه میسر نبود، از آب خارج شد، گفت: حادثه سقوط مینی‌بوس حامل زائران کربلای حسینی که از اهالی شهرستان فریدونکنار و آمل بودند، در منطقه وانا از بخش لاریجان با سقوط این وسیله نقلیه به عمق دره، اتفاق افتاد که خروشان بودن رودخانه هراز، وجود ریشه‌های تنومند و تنه درختان و سرمای بیش از اندازه بر روند عملیات جست‌وجو تأثیر منفی داشت.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار