مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره استانی هنرهای تجسمی هم‌زمان با هفته قرآن و عترت از 26 دی ماه تا دوم بهمن ماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 06 December 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره استانی هنرهای تجسمی هم‌زمان با هفته قرآن و عترت از 26 دی ماه تا دوم بهمن ماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

ابراهیم رحیمی‌زنگنه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: این جشنواره در چهار بخش خوشنویسی، نقاشی، نگاره‌های تزیینی قرآن و عترت و گرافیک برگزار می‌شود و موضوع جشنواره تمامی موضوعات و مضامین مرتبط با قرآن و عترت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار هجدهم دی ماه، زمان داوری آثار 24 دی ماه، اعلام نتایج آثار برگزیده 26 دی ماه و زمان ارائه نمایش آثار در طول هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه در تاریخ 26 دی تا دوم بهمن ماه 94 است.

رحیمی‌زنگنه با اشاره به اینکه هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال دو اثر و شرکت در یک رشته است، گفت: آثار ارائه شده نباید در هیچ مسابقه یا جشنواره‌ای شرکت کرده باشد و به غیر از بخش گرافیک باید دارای قالب و آماده ارائه در نمایشگاه باشند.

وی با بیان اینکه به تمامی آثار راه یافته به نمایشگاه گواهی ارائه می‌شود، افزود: به نفرات نخست تا سوم هر رشته علاوه بر لوح سپاس به ترتیب هشت میلیون ریال، هفت میلیون ریال و پنج میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود.

رحیمی‌زنگنه درباره نحوه ارسال آثار گفت: ارسال آثار به همراه فرم شرکت در جشنواره و یک قطعه عکس به صورت تحویل حضوری توسط هنرمند و با نماینده او، ارسال به دبیرخانه به آدرس کرمانشاه، انتهای کوچه ثبت، جنب مسجد پیامبر اعظم(ص) مجتمع فرهنگی هنری بعثت و تحویل به ادارات ارشاد شهرستانها از راههای ارسال آثار است.

وی به اهداف برگزاری جشنواره اشاره کرد و افزود: کشف استعدادهای جوان و خلاق در زمینه هنرهای تجسمی با محوریت موضوعات قرآن و عترت و حمایت از جوانان مستعد و گروههای فعال و خلاق در زمینه قرآن و عترت از جمله اهداف این جشنواره است.

رحیمی‌زنگنه خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره قرآن و عترت استان کرمانشاه با قدردانی از تلاشهای شایسته هنرمندان و با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی و دینی و توجه به مفهوم قرآن و عترت از هنرمندان دعوت می‌کند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را با توجه به موضوعات تعیین شده به دبیرخانه ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار