فرمانده پلیس راه گیلان:
در مدت مذکور 13 نفر از هموطنان بر اثر بی‌توجهی نسبت به مقررات رانندگی در تصادفات جاده‌ای گیلان جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۴۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ 15 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، مهیار رستگار امروز در رشت با اشاره به وقوع حوادث رانندگی در جاده‌های این استان اظهار کرد: در سه روز اخیر جاده‌های گیلان پرحادثه بودند.

وی افزود: در مدت مذکور 13 نفر از هموطنان بر اثر بی‌توجهی نسبت به مقررات رانندگی در تصادفات جاده‌ای گیلان جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه گیلان سرعت غیرمجاز و بی‌توجهی از مسیر فرعی به اصلی را دلیل تصادفات مرگبار مذکور عنوان کرد و گفت: در جاده‌های فرعی و خلوت بیشتر شاهد تصادفات هستیم.

وی با بیان اینکه رانندگان توجه کافی به خروج از جاده فرعی به اصلی ندارند، تصریح کرد: دو مورد تصادف با چهار نفر کشته بر اثر بی‌توجهی و عدم توقف از مسیر فرعی به محور اصلی رخ داده است.

رستگار با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین رانندگی خاطرنشان کرد: رانندگان با صبر و حوصله رانندگی کنند و بی‌توجهی به قوانین راننده را درگیر حوادث تلخ می‌کند.

وی در ادامه ترافیک امروز محورهای ارتباطی گیلان را عادی و روان توصیف کرد و یادآور شد: روان بودن ترافیک محورهای ارتباطی گیلان تنها چند روز دیگر دوام می‌یابد و ما در انتظار حجم ترافیک ایام نوروزی هستیم.

فرمانده پلیس راه گیلان بر ضرورت رعایت قوانین رانندگی و توجه به مقررات آن به ویژه در محورهای فرعی و خلوت این استان را مورد تاکید قرار داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار