ملی‌پوش کرمانشاهی تیم کشتی آزاد گفت: کشتی کرمانشاه در حال بازگشت به روزهای اوج است و حضور چند کشتی‌گیر از استان در تیم ملی حکایت از این تغییر دارد.
کد خبر: ۱۴۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 07 December 2015
احسان امینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، وضعیت کشتی این استان را مثبت ارزیابی کرد و از بازگشت خود به روزهای اوج خبر داد.

امینی در خصوص غیبت چند ساله خود و بازگشت به میادین کشتی، گفت: مشکلات شخصی و آسیب‌دیدگی‌ها موجب شد کشتی را کنار بگذارم، اما در چند وقت اخیر تصمیم گرفتم دوباره کشتی را با قدرت ادامه بدهم.

ملی‌پوش کرمانشاهی تیم کشتی آزاد تاکید کرد: کشتی‌هایی که در جام باشگاه‌های جهان گرفتم نشان داد که دوباره می‌توانم به روزهای اوج برگردم و کادر فنی تیم ملی مرا به اردوی تیم ملی دعوت کردند.

قهرمان اسبق کشتی جهان با اشاره به پیشرفت کشتی کرمانشاه، گفت: کشتی کرمانشاه در حال بازگشت به روزهای اوج است و حضور چند کشتی‌گیر از استان در تیم ملی حکایت از این تغییر دارد.

وی نسبت به اظهار نظر چند وقت پیش محمدحسین محبی در خصوص افت وی، افزود: من این انتقاد را قبول داشتم چون محبی این انتقاد را بیان کرده بود، اما هر کس دیگری در مورد من اظهارنظر و انتقاد می‌کرد هیچ‌گاه توجه نمی‌کردم.

امینی با بیان اینکه به روزهای اوج بازمی‌گردم، تصریح کرد: کشتی ورزشی همراه با افت و خیز است و کشتی‌گیران جوان کرمانشاه باید در رقابت‌های المپیک حضور پیدا کنند و طلسم عدم کسب مدال را بشکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار