مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از کسب 660 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران این استان طی شش ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 07 December 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از کسب 660 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران این استان طی شش ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، مجتبی جوهری اظهارکرد: این تعداد مدال طی شش ماهه نخست سالجاری و در رقابتهای مختلف جهانی، آسیایی، بین‌الملی و کشوری کسب شده است.

وی افزود: از مجموع این مدال‌ها 34 مدال در رقابتهای جهانی و آسیایی و 61 مدال نیز در رقابتهای بین المللی توسط آقایان و بانوان ورزشکار استان کسب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: خوشبختانه ورزشکاران استان در رقابتهای کشوری نیز عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و در مجموع بیش از 573 مدال رنگارنگ برای استان به ارمغان آورده‌اند.

جوهری همچنین از 506 مورد دعوت ورزشکاران استان کرمانشاه به اردوی تیم‌های ملی در این مدت خبر داد و گفت: در این زمینه 300 دعوت مربوط به آقایان و 206 دعوت در بخش بانوان صورت گرفته که در نهایت و پس از برگزاری اردوهای مختلف در بخش مردان 96 نفر و در بخش زنان 107 نفر به عنوان برگزیده تیم ملی به مسابقات مختلف اعزام شده‌اند.

وی افزود: این در حالیست که با توجه به تقویم ورزشی اکثر فدراسیون‌های ورزشی، ترافیک برگزاری اردوهای ملی و مسابقات در شش ماهه دوم سال به مراتب بیشتر از شش ماهه نخست خواهد بود و امیدواریم با ادامه همین روند در بخش‌های مختلف از جمله مجموع مدال کسب شده و نفرات دعوت شده به تیم ملی، استان جهش فوق العاده‌ای داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه به حضور تیم‌های استانی در مسابقات و لیگ‌های کشوری اشاره کرد و گفت: در شش ماهه نخست سالجاری بیش از 22 تیم از استان در لیگ‌های برتر رشته‌های مختلف حضور داشته‌اند که از این تعداد 14 حضور در بخش مردان و هفت مورد در بخش بانوان بوده است.

وی همچنین حضور در لیگ دسته یک را 13 مورد، لیگ دسته 2 را دو و لیگ‌های متمرکز باشگاهی را 12 مورد اعلام کرد.

جوهری تعداد میزبانی استان در لیگ‌ها و مسابقات کشوری را نیز 53 مورد اعلام کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار