دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از حضور چهار کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی که دهه آخر دی ماه برگزار می شود، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 14 December 2015
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از حضور چهار کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی که دهه آخر دی ماه برگزار می شود، خبر داد.

منصور کیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بهزاد بهروزی راد، حمیدرضا افضلی، بهمن تیموری و احسان امینی چهار کشتی گیری هستند که در اوزان مختلف برای شرکت در مسابقات جام جهان پهلوان تختی دعوت شده اند.

وی افزود: بهروزی راد در وزن 61 کیلوگرم، حمیدرضا افضلی در 70 کیلو، تیموری در 74 و امینی در 86 کیلوگرم کشتی می گیرند.

کیانی ادامه داد: این کشتی گیران جزو برترین های استان هستند که سابقه حضور در تورنمنت های بین المللی و کسب مدال را دارند و مطمئنا در مسابقات جام جهان پهلوان تختی نیز توان کسب مدال را خواهند داشت.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه در مسابقات فرنگی کرمانشاه نماینده ای ندارد، افزود: مسابقات جام جهان پهلوان تختی طی روزهای 24 و 25 دی ماه در تهران برگزار و حکم مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی را نیز دارد.

وی در ادامه از دعوت سه کشتی گیر کرمانشاهی به مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان خبر داد و افزود: خیرالله قهرمانی، بهمن تیموری و یدالله محبی نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

محبی با بیان اینکه تیم ملی کشتی کشورمان خود را برای حضور در رقابت های المپیک 2016 برزیل آماده می کند، زمان برپایی اردو را 24 آذر تا سوم دی و مکان برپایی آن را نیز خانه شماره یک کشتی تهران عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار