رییس هیات بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی:
رییس هیات بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت هماهنگی در زمینه برگزاری پرشور انتخابات هفتم اسفند ماه، گفت: صیانت از آرای مردم مهم‌ترین وظیفه هیات بازرسی است
کد خبر: ۱۴۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 15 December 2015
به گزارش تابناک تبریز،علی نواداد در نشست مشترک ستاد انتخابات استان و کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات این ستاد، با اشاره به صدور احکام اعضای هیات بازرسی انتخابات استان، گفت: در هر شهرستان نیز هیات بازرسی با حضور سه نفر تشکیل می‌شود و در روز انتخابات برای هر صندوق یک نفر بازرس تعیین خواهد شد.
وی با اشاره به وظایف هیات بازرسی انتخابات، اظهار داشت: بازرسی از روند برگزاری انتخابات، ارزیابی عملکرد مجریان انتخابات، برگزاری دوره‌های آموزشی برای بازرسان و سر بازرسان و ارایه گزارش روزانه و نیز بررسی تبلیغات پیش از موعد و روش‌های تبلیغاتی از جمله وظایف این هیات است.

نواداد خاطرنشان کرد: بررسی تخلفات انتخاباتی عوامل اجرایی و بررسی سوء استفاده از اموال دولتی از دیگر وظایف هیات بازرسی انتخابات استان است و تلاش می‌کنیم در این زمینه از ظرفیت و توان حداکثری رسانه ملی و رسانه‌های دیداری و شنیداری استفاده کنیم.

رییس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه و مطبوعات استان در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، خاطرنشان کرد: کمیته اطلاع‌رسانی هدف مقدسی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد و به عنوان اعضای یک خانواده در این زمینه تلاش می‌کنیم.

وی با بیان این که در زمینه برگزاری برنامه‌های انتخاباتی اقدامات لازم را انجام داده‌ایم، گفت: در دوره فعلی انتخابات کمیته پشتیبانی کارهای لازم را انجام داده و برای برگزاری الکترونیکی انتخابات در استان نیز آمادگی داریم.

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان نیز در این جلسه با اشاره به زمان آغاز برنامه‌های ثبت نام انتخاباتی در روزهای آتی اظهار داشت: از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور و کمیته حقوقی مشاوره حقوقی به کاندیداها داده خواهد شد.

رسول مباشر جنت از طراحی سامانه یکپارچه کشوری برای بازرسی شعب به صورت آنلاین خبر داد و گفت: نظرات و انتقادات مردم نیز به موقع دریافت و بررسی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در دوره فعلی انتخابات هیات بازرسی با رعایت اصل بی‌طرفی در پیشگیری از وقوع تخلفات نقش مهمی خواهد داشت و در صیانت از آرای مردم تلاش می‌کنیم تا فرمایش رهبری مبنی بر حق‌الناس بودن رای مردم محقق شود.
برچسب ها: انتخابات مجلس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :