دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه از اعزام ۹ بوکسور کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی جوانان کشور خبر داد و گفت: این مسابقات ۲۷ آذر در ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 16 December 2015
دبیر هیئت بوکس استان کرمانشاه از اعزام ۹ بوکسور کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی جوانان کشور خبر داد و گفت: این مسابقات ۲۷ آذر در ساری برگزار می‌شود.

خدر ولدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از حضور ۱۲بوکسور نونهال و نوجوان کرمانشاهی در اردوی تیم ملی خبر داد و اظهار داشت: این اردو بصورت مقطعی در دوره‌های یک هفته و ۱۰ روزه در تهران برگزار می‌شود.

ولدی همچنین به حضور اکبر اکرمی مربی جوان کرمانشاهی در اردوی تیم ملی نوجوانان اشاره کرد و افزود: حضور نمایندگان کرمانشاه در اردوی تیم ملی نشان از توانمندی بوکسورهای استان است.

وی از اعزام تیم بوکس جوانان کرمانشاه به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و بیان کرد: این مسابقات جمعه ۲۷ آذر به میزبانی ساری برگزار و نمایندگان کرمانشاه نیز برای قدرت نمایی در این مسابقات حضور جدی خواهند داشت.

ولدی در اوزان ۴۹ کیلو عارف امیری، ۵۲ کیلو امید عزیزی،۵۶ کیلو محمد واحدی و در ۶۰ کیلو کامیاب مرادی را ورزشکاران کرمانشاهی اعزامی به مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور نام برد و افزود: نوید تکلو در ۶۴ کیلو، محمد رحیمی در ۶۹ کیلو، میلاد پرسته در ۸۱ کیلو و آرمین حسینی در ۹۱ کیلوگرم نیز دیگر نمایندگان ما در این مسابقات هستند.

ولدی در ادامه پوریا حسینی را نماینده وزن + ۹۱ کیلو گرم کرمانشاه در مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور عنوان و اظهار کرد: مهدی توحیدی، مراد مرادی و اکبر کرمی ۳ مربی اعزامی به این مسابقات هستند و سرپرستی تیم را فخرالدین مظاهری برعهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار