مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: مشترکان بخش آب این شرکت در مقایسه با بخش فاضلاب ۳۵ درصد بیشتر است.
کد خبر: ۱۴۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 16 December 2015
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: مشترکان بخش آب این شرکت در مقایسه با بخش فاضلاب ۳۵ درصد بیشتر است.

منصور کیاور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه 64.2 جمعیت شهری این استان در بخش فاضلاب و 99.1 در بخش آب تحت پوشش شرکت آبفای هستند، اظهار داشت: هم‌اکنون 28 شهر استان کرمانشاه به شبکه فاضلاب شهری متصل هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه طول شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب این استان را دو هزار و 759 کیلومتر اعلام و بیان کرد: 111 کیلومتر از این میزان مربوط به خط انتقال و مابقی شبکه جمع‌آوری فاضلاب است.

کیاور با بیان اینکه تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در مدار شرکت آبفای استان هفت واحد با ظرفیت 91 هزار متر مکعب در شبانه‌روز است، افزود: هم اکنون شش واحد دیگر با ظرفیت 37 هزار متر مکعب در شبانه‌روز در دست اجرا وجود دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت تحت پوشش شرکت آبفای با بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرا افزایش می‌یابند، خاطر نشان کرد: هم اکنون 332 هزار مشترک در بخش فاضلاب و 362 مشترک در بخش آب تحت پوشش این شرکت قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بیان کرد: این شرکت دارای 9 آزمایشگاه فعال در بخش فاضلاب و هشت آزمایشگاه در بخش آب است.

کیاور با اشاره به 90 طرح در دست اجرا گفت: این طرحها مربوط به بخش فاضلاب و در 14 شهر استان کرمانشاه از جمله جوانرود، روانسر، هرسین، پاوه، تازه‌آباد در حال اجرا هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
فاضلاب فاضلاب واقعا فکر میکنی عاقبت خیلی خوبی در انتظارته, میدانی با مردم بدبخت چکار میکنی, واقعا که! تسنیم خسته نباش شما بچه های خوبی هستین, اول یه قبض آب بگیر نگا کن ببین چقد رذلن اینا, تازه میگن نصف بها میگیریم البته قبضو با اول سال قبل مقایسه کن بازهم خسته نباشین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار