به دلیل آلودگی هوا در استان البرز تمام مقاطع تحصیلی شهرستان های کرج، ساوجبلاغ ، نظرآباد و فردیس از امروز یکشنبه به مدت 2 روز تعطیل و دستگاه ها اجرایی با 2 ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 20 December 2015
به گزارش تابناک – البرز: با توجه به آلودگی هوا در این استان، نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی به مردم در معابر شهری و پرتردد مستقر شدند.
هم اکنون 6 پایگاه امدادی در معابر شهری مستقر شده که از این تعداد سه پایگاه درشهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، فردیس و سه پایگاه دیگر در شهرستان کرج فعال شده‌اند.
در این پایگاه‌ها یک پزشک و یک دستگاه آمبولانس حضور داشته تا هرگونه خدمات امدادی مورد نیاز را در کمترین زمان به مردم ارائه کنند.
در این پایگاه‌ها به اندازه کافی ماسک وجود دارد که درصورت نیاز مردم می‌توانند برای دریافت ماسک به پایگاه‌های هلال احمر که در معابر شهری مستقر شده‌اند، مراجعه کنند.
در این پایگاه‌ها خدمات امدادی و درمان سرپایی برای مردم صورت می‌گیرد و در صورت نیاز به مراکز درمانی ارجاع خواهد شد.
استقرار پایگاه‌های فوق تا رفع آلودگی ها در استان البرز ادامه خواهد داشت.
لازم به توضیح است، به دلیل آلودگی هوا در استان البرز تمام مقاطع تحصیلی شهرستان های کرج، ساوجبلاغ ، نظرآباد و فردیس از امروز یکشنبه به مدت 2 روز تعطیل و دستگاه ها اجرایی با 2 ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
همچنین مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد که آلودگی هوا میزان تماس‌های تلفنی مردم را با مرکز 115 اورژانس البرز افزایش داده است.
مهرداد بابایی افزود: با توجه به بالارفتن غلظت آلاینده ها در سطح استان بیشترین تماس های تلفنی با مرکز 115 کرج مربوط به بیماران قلبی و ریوی است.
بابایی از افراد مسن و بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی هستند خواست که در این ایام از منزل خارج نشوند و درصورت بروز مشکلات قلبی و تنفسی با مرکز اورژانس البرز و شماره  115تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار