مسئول کارگروه فرهنگی ستاد اجرایی استانی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: مردم کرمانشاه استقبال خوبی از مسابقات قرآن داشته‌اند.
کد خبر: ۱۴۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 21 December 2015
مسئول کارگروه فرهنگی ستاد اجرایی استانی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: مردم کرمانشاه استقبال خوبی از مسابقات قرآن داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیدناصر سیدآقایی پیش از ظهر امروز در حاشیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی متنوعی در حاشیه مسابقات سراسری قرآن کریم در حال برگزاری است.

وی برگزاری مسابقه «قرآن بخوانیم، جایزه بگیریم» برای شرکت‌کنندگان را از جمله برنامه‌های جانبی عنوان کرد و افزود: استقبال خوبی از این برنامه صورت گرفته و جوایزی در شأن این مسابقات نیز به برندگان اهدا می‌شود.

مسئول کارگروه فرهنگی ستاد اجرایی استانی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ادامه داد: برپایی غرفه کودکان با حضور روحانیون اعزامی از قم و اجرای شعر، نقاشی و... توسط کودکان با اهدای جایزه را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

سیدآقایی به راه‌اندازی مسابقات پیامکی داخل سالن مسابقات اشاره کرد و متذکر شد: برای هر روز یک سئوال تهیه و پخش می‌شود و استقبال خوبی نیز از این مسابقه شده است.

وی برپایی نمازهای جماعت در محل برگزاری مسابقات و اسکان متسابقین را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: 80 محفل انس با قرآن در سطح استان و در مراکز علمی و حوزه‌های علمیه، پادگان‌های نظامی و زندان‌ها با حضور قاریان برجسته راه‌اندازی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار