برگزیدگان رشته‌های ترتیل و حفظ 10 و 20 جزء سی و هشتیمن دوره مسابقات سراسری قران کریم که به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است، معرفی شدند.
کد خبر: ۱۴۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 22 December 2015
برگزیدگان رشته‌های ترتیل و حفظ 10 و 20 جزء سی و هشتیمن دوره مسابقات سراسری قران کریم که به میزبانی کرمانشاه  در حال برگزاری است، معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، بر اساس اعلام ستاد خبری این مسابقات، در رشته حفظ 10 جزء خواهران آرزو اسلامی از تهران به عنوان ممتاز، زینب رجب نژاد از قم، منیره حسن زاده از خراسان رضوی و سمیه شوشتری از مازندران به عنوان عالی و  فرزانه خیام نکویی از اصفهان شایسته تقدیر شناخته شدند.

در رشته حفظ 20 جزء خواهران نیز راضیه رحیمی از اصفهان، سعیده احمدی از قم، فرزانه صادقی از گیلان و سکینه سفری از قزوین به عنوان حافظ ممتاز و مریم جاسمی از خوزستان، فاطمه زرین از آذربایجان غربی، فاطمه خالقی از خراسان رضوی، فائزه قضاوی از اصفهان و حمیده حسینی از فارس به عنوان نفرات سطح عالی این دوره از مسابقات معرفی شدند.

در بخش حفظ 10 جزء برادران نیز محمد شریفی از مرکزی، روح‌الله ناظمی از اصفهان، مسعود صیاف زاده از تهران به عنوان ممتاز و شهاب الدین خوجملی از گلستان و میثم یوسفی از قم به عنوان حافظ شایسته تقدیر معرفی شدند.

هیأت داوران هیچ یک از شرکت‌کنندگان را به عنوان حافظ عالی در رشته حفظ 10 جزء انتخاب نکرد .

در رشته حفظ 20 جزء برادران نیز عباس چنینی از اصفهان، محمد باباخان از تهران، محمد‌رضا رضایی از گلستان و محمد انگشتبه از بوشهر به عنوان حافظ ممتاز و علی شیخ جامی از خراسان رضوی به عنوان حافظ عالی معرفی شدند .

همچنین در رشته ترتیل برادران سیدرضا حسینی از زنجان حائز رتبه ممتاز و محمدجواد جاوری از تهران و عبدالامام حمادی از خوزستان موفق به کسب رتبه عالی شدند. جواد رشیدتولایی از خراسان رضوی و محمدحسن حسن‌زاده از یزد نیز به عنوان قاری شایسته تقدیر در رشته ترتیل معرفی شدند .

 در رشته ترتیل خواهران نیز فرشته مرادی از کرمانشاه و آذرمان صادقی از گیلان به سطح ممتاز و سنا منبوهی از خوزستان به سطح عالی و مرضیه فیروز زاده از فارس و معصومه صحرایی از اصفهان به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 28 آذر تا 5 دی به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار