مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندراناز مجلس خبرگان به عنوان بازوی قدرتمند نظام و رهبری یاد کرد و گفت: مجلس خبرگان رهبری آینده باید برای حفظ و تثبیت جایگاه رهبری تمام توان خود را به کار گیرد.
کد خبر: ۱۵۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 23 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان با محکوم کردن کشتار مسلمانان و شیعیان نیجریه، اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری باید در تثبیت جایگاه ولایت در کشور تلاش کند و آنهایی که دم از نظارت بر رهبری می‌زنند بر طبل تفرقه در کشور می‌کوبند.

وی با تاکید بر باشکوه برگزار شدن عید امامت و ولایت گفت: تنها آرزوی شیعیان ظهور منجی امام عصر است و تمامی منتظران باید زمینه را برای ظهور مصلح جهانی آماده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: اعتقاد به مهدویت و باور مسلمانان به ظهور و قیام حضرت ولی عصر(عج)، از ریشه‌دار‌ترین باورهای اعتقادی، دینی و مذهبی مسلمانان و جزئی مهم‌ترین آموزه‌های دین اسلام است.

شکریان تصریح کرد: اطاعت از ولی فقیه امروز مصداق و معنای واقعی تقوای الهی است و تقوا به معنی واقعی اطاعت از ولی خدا و عدم سرپیچی از نائب امام زمان(عج) است.

این استاد حوزه و دانشگاه در مازندران با اشاره به کینه‌توزی‌ها و دسیسه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی کشور به ویژه در انتخابات و نفوذ در آن تاکید کرد: حضور ملت ایران اسلامی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تمامی دسیسه‌های نظام‌های سلطه‌گر و مستکبران عالم را خنثی می‌کند.

شکریان در ادامه بر ضرورت هوشیاری مردم ایران اسلامی در انتخاب افراد اصلح برای خبرگان آینده تاکید و خاطرنشان کرد: دشمن برای تضعیف جایگاه رهبری و ولایت تمام ابزارهای تبلیغاتی خود را به میدان آورده که برخی ساده‌اندیش هم در داخل فریب این جنگ رسانه‌ای را خورده اند.

وی تصریح کرد: اهمیت ولایت فقیه در نظام اسلامی و حکومت دینی ارزش بسیار بالایی دارد و دشمن هم به اهمیت آن اگاهی دارد و در کمین این جایگاه برجسته نشسته و همواره در حال رصد و برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری برای تضعیف این جایگاه مهم است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان از مجلس خبرگان به عنوان بازوی قدرتمند نظام و رهبری یاد و خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان رهبری آینده باید برای حفظ و تثبیت جایگاه رهبری تمام توان خود را به کار گیرد و خود باید سدی مستحکم برای نفوذ دشمنان نظام اسلامی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر توجه همه به جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی تاکید کرد: ولایت فقیه مهم‌ترین پایه از ارکان نظام اسلامی است.

شکریان در پایان اظهار کرد: امروز با توجه به شرایط بسیار حساس منطقه و جهان اسلام امنیت ایران اسلامی مرهون وجود ولایت‌فقیه است و مجلس خبرگان هم باید از این جایگاه مقدس حفاظت کند.

ایسنا

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار