فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت در برخورد با اراذل و اوباش جدی است به همین خاطر برخورد با افراد شرور و مزاحمان نوامیس مردم در دستور کار پلیس قرار دارد.
کد خبر: ۱۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰ 18 March 2015
به گزارش مهر، سلمان آدینه وند در گفتگو با مهر با اشاره به رضایتمندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در طول سالهای اخیر با گسترش خدمت رسانی در بخش های مختلف و جدیت در برخورد با متخلفان نظم و امنیت عمومی توانسته است رضایتمندی مردم را به دست آورد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: نیروی انتظامی همواره میزان رضایتمندی مردم از عملکرد خود را نظر سنجی کرده و با شناسایی نقاط قوت و ضعف تلاش می کند تا زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی را فراهم آورد.

عزت امروز نیروی انتظامی مرهون خون شهداست

وی با اشاره به تقدیم هزاران شهید از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای برقراری نظم و امنیت و پاسداری از مرزها و تمامیت ارضی کشور ادامه داد: شهدای نیروی انتظامی به عنوان ستارگان درخشانی در میان پرسنل ناجا می درخشند و عزت و اقتدار نیروی انتظامی در عصر کنونی به برکت خون مطهر شهدا است.

آدینه وند اضافه کرد: خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی کار سبزپوشان نیروی انتظامی برای حفظ و حراست از دستاوردهای نظام بیشتر از گذشته سخت می کند اما سربازان رهبری و مردم از تمام توان خود برای حفظ امنیت و آسایش کشور استفاده می برند.

مردم اصول ایمنی را برای جلوگیری از سرقت منازل در نوروز رعایت کنند

این مسئول با اشاره به آماده باش پلیس برای ایام نوروز عنوان کرد: نیروی انتظامی در ایام نوروز در آماده باش قرار دارد و تلاش می کند تا با بسیج بخش های مختلف خود زمینه رضایتمندی بیشتر شهروندان را بدست آورند.

وی با تأکید بر این نکته که شهروندان هنگام مسافرت اصول ایمنی را رعیات کنند یادآور شد: مردم باید در زمان سفرهای نوروزی اصول حفاظتی و ایمنی را برای جلوگیری از سرقت را رعایت کرده و به توصیه های پلیس در این زمینه گوش کنند.

سرهنگ آدینه وند گفت: تلفن ۱۱۰ در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی و کمک به شهروندان گرامی است و مردم نیز باید به عنوان همیار و کمک رسان پلیس در ایام پایانی سال، تعاملی بیشتری را با نیروی انتظامی برقرار کرده تا نوروز بدون خطر و دغدغه ای برای مردم رقم بخورد.

سرعت و راندمان پلیس ۱۱۰ پاکدشت افزایش یافته است

وی گسترش فعالیت های پلیس ۱۱۰ را یکی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان پاکدشت عنوان و اظهار داشت: در شهرستان پاکدشت برای گسترش خدمت رسانی پلیس ۱۱۰، اقدامات موثری و قابل توجهی صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: آموزش پرسنل و قدرت خدمات رسانی پرسنل، رعایت حقوق شهروندی، توجیه پرسنل، تکریم مردم و حضور به موقع و قاطعانه پلیس از جمله اقداماتی بوده که در طول چندماه اخیر در حوزه انتظامی پاکدشت انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: تعداد خطوط تلفن ۱۱۰ در شهرستان پاکدشت به منظور خدمت رسانی و انجام سریعتر امور افزایش یافته به طوری که هم اکنون بیش از ۱۰ خط تلفن در این راستا فعال و برای خدمت رسانی به مردم پاکدشت راه اندازی شده است.

نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت در برخورد با اراذل و اولاش جدی است

وی با اشاره به اجرای طرح امنیت اجتماعی در شهرستان پاکدشت یادآور شد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان پاکدشت با جدیت دنبال می شود و در این راستا برخورد با اراذل و اوباش، سارقین و توزیع کنندگان مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار دارد.

آدینه وند متذکر شد: نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت در برخورد با اراذل و اوباش جدی است و در همین راستا پنج اراذل و اوباش با حکم دستگاه قضایی و برای شناسایی شکات، در انظار عمومی قرار گرفتند به همین خاطر برخورد با افراد شرور، قمه کشها، عربده کش ها و مزاحمان نوامیس مردم در دستور کار پلیس قرار دارد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار