مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ضرورت ساخت دهکده فرهنگ و هنر به شدت در استان احساس می‌شود.
کد خبر: ۱۵۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 24 December 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ضرورت ساخت دهکده فرهنگ و هنر به شدت در استان احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر ابراهیم رحیمی‌زنگنه در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بین قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با استانداری کرمانشاه، جای یک پروژه بزرگ فرهنگی و هنری را در استان کرمانشاه خالی دانست و گفت: ضرورت اجرای چنین پروژه‌ای بواسطه تعدد مذاهب و قومیت‌ها در استان کرمانشاه، جلوه‌های برجسته فرهنگ و هنر در این استان و نیز همسایگی با کشور عراق احساس می‌شود.

رحیمی‌زنگنه با بیان اینکه استان کرمانشاه به شدت نیازمند توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری است، گفت: ضرورت ساخت دهکده فرهنگ و هنر در استان احساس می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: این دهکده فرهنگ و هنر باید دارای بخش‌های مختلف تالار مرکزی، پردیس سینمایی، کتابخانه قرآنی، تالار قرآن، موزه باستان‌شناسی، موزه میراث فرهنگی، گالری‌های بزرگ و... باشد.

رحیمی‌زنگنه با بیان اینکه اگر بخواهیم یک جشنواره بزرگ بین المللی در استان برگزار کنیم مشکل داریم، گفت: جای آبرومندی برای برگزاری مطلوب چنین برنامه‌هایی در استان نداریم.

وی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم در استان گفت: برای برگزاری این مسابقات مشکل جا داشتیم و یک فضای مناسب را در استان در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم بخش‌های مختلف آن را در مکان‌های دور از هم برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار