مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان از اجرای بیش از 120برنامه در هفته وحدت امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 25 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام محمد مریدی با گرامیداشت ایام هفته وحدت اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های این هفته همایش وحدت با حضور طلاب شیعه و سنی و با همکاری سازمان بسیج روحانیت استان است.

وی افزود: این همایش با توجه به هفته وحدت و نزدیکی با روز بصیرت و ولایت با هدف بصیرت افزایی بین طلاب شیعه و سنی در ششم دی ماه برگزار می گردد.

حجت الاسلام مریدی تصریح کرد: افتتاح مکتب خانه، کلنگ زنی دفتر نمایندگی ولی فقیه در غرب استان، افتتاح هفت مسجد در استان و دیدار با خانواده شهدا در شهرستان های بندرعباس،قشم،بندرلنگه و سیریک از دیگر برنامه های مهم این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: 30 نفر از علما اهل سنت به همراه فعالان این عرصه در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی و دیدار با مقام معظم رهبری در هشتم دی ماه شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام مریدی ضمن تأکید به حفظ وحدت در جامعه افزود: با توجه به نام گذاری امسال به نام هم دلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری،گام های خوبی برای افزایش همدلی و وحدت بین امت اسلامی برداشته شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان ضمن اشاره به توجه امام (ره) به موضوع وحدت گفت: بنیان گذار وحدت در بین امت اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بودند و در بین کشور های اسلامی فقط ایران توانست به خوبی وحدت اسلامی را در دنیا به نمایش بگذارد.
 
وی تاکید کرد: با توجه به فعالیت های صورت گرفته در خصوص وحدت بین شیعه وسنی انتظار می رود رسانه ملی و سرویس های خبری و گزارشی تمام توان خود را جهت مخابره این نمایش اقتدار جمهوری اسلامی درانسجام ملت به کار ببندند.

از سوم تا هشتم دی ماه به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) ، به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار