کد خبر: ۱۵۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 26 December 2015
مظفر نیکومنش، سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت امروز(5 دی) در نشست خبری هفته رشت در عمارت تاریخی شهرداری رشت با بیان اینکه 12 دی با مصوبه فرمانداری رشت به عنوان روز رشت معرفی شده است اظهار کرد: هفته رشت را باید با همکاری رسانه‌ها باشکوه برگزار کنیم زیرا موجب نشاط و شادمانی شهروندان خواهد شد.

 

وی هدف از برگزاری هفته رشت را معرفی ظرفیت‌ها وپتانسیل‌های این شهر برای مردم دانست و افزود: باید داشته‌های تاریخی و فرهنگی خود را در سطح ملی معرفی کنیم.

 

نیکومنش با بیان اینکه شهر رشت مفاخر و نخبگان بسیاری دارد تصریح کرد: این افراد از سرمایه‌های ملی شهرما هستند که باید آنان را به نحو مطلوب به نسل‌های آینده خود معرفی کنیم.

 

وی با اشاره به ثبت شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک در یونسکو اظهار کرد: 72 نوع خوراک در گیلان وجود دارد و این ظرفیت عظیمی برای توسعه گردشگری است و باید با برپایی نمایشگاه‌ها و همایش‌های مختلف این خوراکی‌ها را به مردم بشناسانیم.

 

نیکومنش با اشاره به نام‌های هفته رشت تصریح کرد: نخستین روز از هفته رشت مصادف با یکشنبه(6 دی) رشت شهر باران‌های نقره‌ایی نام گرفته است که هفته رشت تا 12 دی هر روز با یک نام ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: رشت شهر همدلی و همزبانی، رشت شهر بصیرت و میثاق با ولایت، رشت هر نشاط، رشت شهر خلاق خوراک، رشت شهر فرهنگ و هنر از عناوین دیگر روزهای هفته رشت است که آخرین روز آن مصادف با 12 دی به عنوان روز رشت نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار