شهردار کرمانشاه از ساخت یازده تقاطع غیرهمسطح توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۵۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 27 December 2015
شهردار کرمانشاه  از ساخت یازده تقاطع غیرهمسطح توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، عبدالرضا شعبانی اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در راستای کمک به توسعه و آبادانی استان کرمانشاه، بیشترین سرمایه گذاری و کمک را برای اجرای طرح های بزرگ استان در اجرای پروژه های شهری کرمانشاه خواهد داشت.

شعبانی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ای بین استاندار کرمانشاه و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) مبنی بر کمک این قرارگاه به استان کرمانشاه در اجرای طرح‌های بزرگ، گفت: براساس این تفام‌نامه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در حوزه شهری احداث پنج کیلومتر تونل مترو حدفاصل میدان آزادی تا میدان فردوسی و احداث شش ایستگاه زیرزمینی، احداث یازده ایستگاه تقاطع غیرهمسطح و ساماندهی رودخانه قره سو و آبشوران را اجرا می‌کند.

وی برآورد اولیه اعتبار مورد نیاز برای احداث این یازده تقاطع را 275 میلیارد تومان ذکرکرد و افزود: این تقاطع ها شامل تقاطع امام حسین(ع)، تقاطع امام خمینی(ره)، تقاطع سپاه، تقاطع مادر، تقاطع ورودی شرقی، تقاطع آزادگان و پنج تقاطع در کریدور شرقی -بلوار امام حسن(ع)- است.

به گفته شهردار کرمانشاه در حال حاضر مطالعات و نقشه چهار تقاطع آماده و تقاطع‌های بلوار امام حسن(ع) ورودی شرقی و آزادگان نیز در حال مطالعه است.

 شعبانی برآورد اولیه هزینه اجرای تونل قطار شهری کرمانشاه را نیز 600 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء از مجموعه‌های توانمند است که پروژه‌های اجرا شده توسط این مجموعه شاهد این موضوع است و امیدواریم با امضای تفاهم‌نامه و اجرای پروژه‌های عمرانی استان به ویژه پروژه‌های شهری کرمانشاه گام مؤثری در توسعه شهر و استان کرمانشاه برداشته شود.

براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین استانداری کرمانشاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) منعقد شد، 18 پروژه با اعتبار هشت هزار میلیارد تومان در 10 حوزه عمرانی توسط قرارگاه خاتم در استان کرمانشاه انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار