مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام:
مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان ایلام ضمن بیان اینکه کتابخانه مرکزی ایلام ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۵۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 27 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان ایلام ضمن بیان اینکه کتابخانه مرکزی ایلام ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.

مراد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جاری اعتبارات خوبی برای توسعه کتابخانه های عمومی در استان ایلام اختصاص یافته است به طوری این رقم به ۲۳ میلیارد ریال می رسد.

وی بیان داشت: سه میلیارد ریال از این اعتبار برای تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی شهرهای مختلف استان و ۲۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل کتابخانه مرکزی شهر ایلام در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان ایلام با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی کتابخانه مرکزی ایلام، افزود: این کتابخانه در صورت تحقق این اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی از در دست احداث بودن ۱۰ باب کتابخانه عمومی در استان خبر داد و یادآور شد: ۱۵ کتابخانه جدید نیز در روستاهای بخش های تازه تاسیس استان در دستور کار است.

جلیلیان توسعه کتابخانه های روستایی، توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و پیگیری مطالبات کتابخانه های استان را از مهم ترین برنامه های سال جاری این نهاد برشمرد.

مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان ایلام در خاتمه با اشاره به وجود ۷۴ باب کتابخانه در سطح استان تاکید کرد: این کتابخانه ها با ۲۵ هزار نفر عضو دارای ۵۰۰ هزار جلد کتاب هستند./پ


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار