کد خبر: ۱۵۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 27 December 2015


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: با برقراری ارتباطات اجتماعی می توان برای کاهش برخی از خشونت هایی که درجامعه شاهد هستیم گام های موثری را برداشت .

به گزارش ایرنا، بی بی عصمت سرفرازی روز یکشنبه در همایش نقش والدین در ارتقاء مهارت اجتماعی فرزندان افزود: بحث تعاملات اجتماعی در جامعه یک سرمایه است و اگر این سرمایه از بین برود شاهد بروز مشکلات جبران ناپذیر خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز به دلیل گستردگی فضای مجازی اجتماعی بویژه دربین نسل جوان شاهد به فراموشی سپرده شدن بسیاری از مهارت های اجتماعی در برقراری ارتباطات هستیم که باید دراین مسیر هرچه سریعتر پیش رفت.

سرفرازی گفت: خانواده با گام نهادن دراین مسیر و برقراری ارتباط با فرزندان خود می توانند گام های بعدی ارتباطات اجتماعی را در جامعه فراهم کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز اضافه کرد: امروز باید اعضای خانواده وقت بیشتری را برای فرزندان خود با هدف برقراری ارتباطات بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: مهارت های اجتماعی و برقراری ارتباطات نقش موثری در کاهش بسیاری از خشونت های که در جامعه و خانواده شاهد هستیم دارد بنابراین این مهم باید بیش از پیش تقویت شود.

سرفرازی گفت: با برگزاری همایش نقش والدین در ارتقاء مهارت اجتماعی دانش آموزان گام های اولیه برداشته شد و بیش از 500 نفر از اولیاء دانش آموزان مقطع ابتدایی در این همایش حضور دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز یادآورشد:تحولات اجتماعی در عصر فعلی، نقش رفتاری والدین در تربیت فرزندان را متفاوت تر از پیش ایجاب می کند و امروز زمان آن به پایان رسیده که والدین مرجع فکری کودکان و فرزندان خود باشند.

وی اضافه کرد:امروز فرزندان سهمی برای آزادی دیدگاه های خود را دارند و والدین نیز باید مطابق با الگوی روز و نوین جامعه همپای آنان از قافله تحولات جا نمانند.

این همایش به همت'دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز' و با مشارکت اداره آموزش وپرورش شهرستان اشتهارد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار