مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات استانی جهت احداث و تکمیل سه دهکده مهارتی در استان کرمانشاه پرداخت شد.
کد خبر: ۱۵۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 28 December 2015
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات استانی جهت احداث و تکمیل سه دهکده مهارتی در استان کرمانشاه پرداخت شد.

داوود ناصری امید در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به عملکرد دوسالانه اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه اظهار داشت: خرید ۵۰۰ میلیون تومان مواد مصرفی برای کارگاه های آموزشی در سال گذشته از جمله اقدامات این اداره کل است.

وی افزود: طی هشت ماهه امسال و با پرداخت اعتبارات فوق ساختمان سه دهکده مهارت استان احداث شده و برای راه اندازی نیازمند تامین اعتبارات برای تهیه تجهیزات مورد نیاز کارگاه ها دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با اشاره به پرداخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بدهی معوقه از سوی این سازمان، ادامه داد: پیگیری و ثبت اسناد مالکیت، تعیین تکلیف اموال اداری و دارای معارض، کسب بیشترین درآمد در بین ادارات فنی و حرفه ای سراسر کشور به میزان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات مهم به شمار می رود.

وی برگزاری چندین جلسه شورای اداری، شورای رؤسای ستادی و مرکزی، پاسخگویی شفاف در برنامه های خبری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جماعات شهرستان ها و برگزاری مراسم تجلیل از کارکنان و مربیان فنی و حرفه ای را نمونه دیگری از عملکرد مثبت این اداره کل در مدت سپری شده از امسال عنوان کرد.

ناصری امید از پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات استانی جهت احداث سه دهکده مهارتی در شهرستان های هرسین، اسلام آباد غرب و سنقروکلیایی در طول هشت ماه ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: این اداره کل توانست به تعهدات آموزشی خود علی رغم کاهش اعتبارات ۱۰۰ درصد عمل کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: راه اندازی مجدد پروژه مرکز تربیت مربی فناوری های برتر «هایتک»، بازسازی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان به اعتبار ۳۵۸ میلیون تومان، ایجاد چندین کارگاه بازار محور، اجرای دوره پیش خدمت اداری برای اولین بار در کشور، افتتاح گلخانه و آزمون الکترونیکی برای نخستین بار در استان از دیگر عملکرد مهم این اداره کل به شمار می رود.

به گفته وی، افتتاح دو مرکز علمی و کاربردی فنی و حرفه ای در دو شهرستان پاوه و سنقرو کلیایی و گسترش مرکز علمی و کاربردی شهر کرمانشاه نیز در طول مدت مذکور انجام شد و در حال حاضر نیز در این مراکز یک هزار دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی تحصیل می کنند و ۱۵۰ مدرس نیز کار تدریس آنها را بر عهده دارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه به انعقاد تفاهم نامه های آموزشی با دانشگاه های استان و اداراتی ارگان هایی مانند کمیته امداد، اداره کل زندان ها اشاره کرد و گفت: اولین مرکز روستایی فنی و حرفه ای نیز در روستای زردویی از توابع بخش باینگان شهرستان پاوه با ارائه آموزشی های فنی در دو بخش دولتی و خصوصی و در ۱۲ رشته افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار