شورای مرکزی حزب مردم سالاری لنده مشخص شدند
کد خبر: ۱۵۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 30 December 2015
شورای مرکزی حزب مردم سالاری لنده مشخص شدند.
به گزارش کبنانیوز از لنده، دفتر حزب مردم سالاری استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار خبری شورای مرکزی این حزب در لنده را معرفی کرد.
هوالجمیل
افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن
مقدمش یا رب مبارک باد بر سرو و سمن.
خداوند سبحان را شکرگزاریم که در این برهه از تاریخ، در فضایی آکنده از تدبیر و عقلانیت و سرشار از رایحهٔ امید، با عبرت از بازخوانی تجربهٔ تاریخی ایران اسلامی ودر سایه منویات مقام معظم رهبری، فرصت تنفس مجدد برای فعالیت احزاب فراهم شده است. احزاب بعنوان تجلیگاه پلورالیسم سیاسی و به مثابهٔ ریل توسعه، از مطالبات فراموش شدهٔ نخبگان جامعه بوده که در دولت گذشته بنا به ماهیت ساختاری خود ار آن منظر که فعالیت احزاب را در تضاد با منافع خود می‌دید در تقابلی آشکار به حاشیه رانده شدند. غافل از آنکه اساسی‌ترین وجه ممیز حکومتهای مردمسالار، بهره وری از تمامی ظرفیت‌های ممکن در تودهٔ مردمی است و اصولا مشروعیت و تقدس دولت‌ها به واسطه حضور مردمی است که سرمایه‌های بی‌بدیل هر جامعه قلمداد می‌شوند.
بر خود می‌بالیم که همگام با شکل گیری سایر احزاب همسو با جریان اصلاحات در شهرستان لنده، اعلام موجودیت حزب مردمسالاری را اعلام نماییم.
بدون شک در این مقطع زمانی حساس، با حرکت در چارچوب قانون اساسی به عنوان مهم‌ترین سند بالادستی نظام، همراه با سایر احزاب و با تبعیت از اصل خردورزی و همفکری با رهبران جریان اصلاحات در استان خود را ملزم به تلاش در جهت تحقق و ترویج مردمسالاری از مجرای گفتمان اصلاحات می‌دانیم و برای اعتلای ایران اسلامی و رقم زدن فرداهایی بهتر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.
در پایان اعضای شورای حزب مردمسالاری شهرستان لنده معرفی می‌گردد.
۱- عادل ضربی (دبیر حزب)
۲- سعید معتمد
۳- غلامرضا شهریاری
۴- سالار مشهدی‌زاده
۵- مهدی تقوی
۶- سبحان صداقت
۷- محسن آرامش‌پور
۸- میثم فتاحی‌زاده
۹- مهرعلی مکی‌پور
۱۰- حمید رضا جاویدان
۱۱- اسکندر دانایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار