تیمی کارشناسی به نمایندگی از قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء(ص) و به سرپرستی سردار اکبری به بازدید و بررسی پروژه های شهری کرمانشاه جهت اجرا توسط این قرارگاه پرداخت.
کد خبر: ۱۵۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 01 January 2016
تیمی کارشناسی به نمایندگی از قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء(ص) و به سرپرستی سردار اکبری به بازدید و بررسی پروژه های شهری کرمانشاه جهت اجرا توسط این قرارگاه پرداخت.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، در این بازدید که شهردار، سرپرست معاونت عمرانی شهرداری، مدیرعامل قطارشهری و مشاور عمرانی شهردار این تیم را همراهی می کردند، نمایندگان قرارگاه خاتم الانبیا(ص) از پروژه قطار شهری و محل اجرای 11 تقاطع غیر همسطح و پروژه قره سو بازدید کردند.

شهردار کرمانشاه در جلسه ای که به منظور هماهنگی و انجام مقدمات همکاری و اجرای این پروژه ها تشکیل شد خواستار تسریع در اجرا و اتمام پروژه ها در کمترین زمان ممکن شد.

دکتر عبدالرضا شعبانی در حاشیه این بازدید گفت: براساس این تفام‌نامه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در حوزه شهری احداث پنج کیلومتر تونل مترو حدفاصل میدان آزادی تا میدان فردوسی و احداث 6 ایستگاه زیرزمینی، احداث 11 ایستگاه تقاطع غیرهمسطح و ساماندهی رودخانه قره سو و آبشوران را اجرا می‌کند.

وی برآورد اولیه احداث 11 تقاطع را 275 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: این تقاطع ها شامل: تقاطع امام حسین (ع)، تقاطع امام خمینی (ره)، تقاطع سپاه، تقاطع مادر، تقاطع ورودی شرقی، تقاطع آزادگان و 5 تقاطع در کریدور شرقی ( بلوار امام حسن(ع) ) است.

به گفته شهردار کرمانشاه در حال حاضر مطالعات و نقشه 4 تقاطع آماده و تقاطع های امام حسن(ع)، ورودی شرقی و آزادگان نیز در حال مطالعه است.

دکتر شعبانی برآورد اولیه هزینه اجرای تونل قطار شهری را نیز 600 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با آغاز عملیات اجرای پروژه تونل قطار شهری و سایر پروژه های شهری موضوع تفاهمنامه، توسط قرارگاه خاتم، انتظار می رود در کوتاهترین مدت تحولات چشمگیری به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی شهر کرمانشاه صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
رضا اسدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
امیدوارم این خوراک انتخاباتی نباشه و مثل بقیه دروغهای شرم اور نباشه تقاطع ده مجنون رکورد زد سی ماه 20 درصد پیشرفت شما به درد نون خشک فروختن میخورید نه این حرفا از همدان خجالت بکشید برای کسب تجربه به همدان بروید نه المان و اطریش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار