کد خبر: ۱۵۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 03 January 2016


معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از آغاز به کار بخش استانی سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ابراهیم شریفی اظهار داشت: سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر بخش استانی از 19 دی‌ ماه، در کرج برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال کرج میزبان هشت گروه است که سه نمایش از تهران است.

معاون هنری اداره‌کل ارشاد البرز خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال نمایش‌های به نام‌های صبح به خیر به کارگردانی سیروس همتی، نوبت یعنی بعدی به کارگردانی مرتضی شاه‌کرم، دونه کفترهام نذریه به کارگردانی کاوه مهدوی و مشترک مورد نظر به کارگردانی کامران شهلایی از کرمانشاه، عزازیل به کارگردانی محمد شاکری و یک قبیله تنهایی به کارگردانی امین فرحی از بجنورد، حضور خواهند داشت.

شریفی افزود: در بخش استانی، نمایش رام کردن زن سرکش به نویسندگی استاد داوود فتحعلی بیگی و کارگردانی افشین سخایی‌فرد و نمایش خیابانی آسمان پوتینی به کارگردانی علی نوریان به روی صحنه می‌روند.

وی گفت: جدول اجراها به زودی بر روی سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز قرار خواهد گرفت.

معاون هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در پایان خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره در تاریخ 22 دی و در سالن سیروس صابر برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار