شهید آیت الله نمر معتقد بود عدالت علی جز با جهاد محقق شدنی نیست.
کد خبر: ۱۵۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱ 05 January 2016

به گزارش تابناک اردبیل، عدیل سروی در همایشی که به همت بسیج ادارات باحضور قاسمیان معاون سیاسی نمایندگی سپاه حضرت عباس (ع) و مسئول بسیج کارمندان سرهنگ وحید جمشیدی و حجت الاسلام اکبر اکبری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان که در سالن اجتماعات سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل برگزار شد ؛ با اعلام این مطلب اظهار داشت: شیخ نمر فردی بود که جان خود را در راه اسلام، قرآن و اعتقاد تشیع و در سن 48 سالگی تقدیم کرد.

سروی گفت: این رهبر شیعیان عربستان در خانواده ریشه دار مذهبی بدنیا آمد و 10 سال در حوزه علمیه قائم تهران تحصیل کرد و در درس اخلاق از اساتیدی چون آیت الله محمدتقی مدرس و در قم نیز از آیت الله حائری شیرازی کسب علم کرده بود.

وی با بیان اینکه این عالم مجاهد نستوه قبلاً دو بار دستگیر شده بود گفت: بار اول شهید نمر به جهت اینکه در بحرین و در یک همایش قرآنی در سخنرانی خود گفته بود: دو درخواست از دولت عربستان داریم که حق طبیعی هر ملتی است اول اینکه شیعه را به رسمیت بشناسند و شهروند درجه دو به حساب نیاورند و دوم اینکه به وضعیت قبرستان بقیع سامان ببخشد.

سروی افزود: شیخ نمر بار اخر تاکید کرده بود که تشیع و شیعه برای دفاع از خود باید آمادگی لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مرحوم نمر معتقد بود عدالت علی جز با جهاد محقق شدنی نیست افزود: وقایع منا، افکار تکفیری منتج به اعدام شیخ نمر، از اتاق فکر آمریکا و موساد بیرون آمده تا از این راه بر شکست خود در اهداف سوریه، عراق و کشتار نیجریه سرپوش بگذارند.

عدیل سروی در پایان شهادت این عالم مجاهد را به شدت محکوم کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار